کد خبر 118792
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
60کیلومتر مسیر خطوط بی‌آر‌تی بهسازی شد

پرشین خودرو: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد: طول مسیرهای بهسازی شده در خطوط اتوبوس تندرو(بی آر تی)شهر تهران به 60 کیلومتر رسید.

به گزارش پرشین خودرو، مهندس صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در تشریح اقدامات انجام شده به منظور بهسازی خطوط اتوبوس تندرو(بی آر تی) از بهسازی 60 کیلومتر از طول خطوط 1، 4، 7 و جمهوری- بهارستان خبر داد.


مهندس صبوری با بیان آنکه تاکنون بیش از 11 هزار مترمربع از سطح خطوط مذکور تحت اجرای عملیات موج گیری قرار گرفته است، یادآور شد: روسازی بیش از 54 هزار مترمربع از سطح خطوط 1، 4، 7 و جمهوری- بهارستان ضمن تراش و روکش کلی مرمت شده است.

 

بی ار تی


وی با تاکید بر اینکه اجرای اقدامات ترمیمی در خطوط بی آر تی پایتخت با بهره گیری از فناوری های نوین روسازی معابر صورت می پذیرد، خاطرنشان ساخت: به عنوان مثال عملیات تثبیت و اصلاح بستر در ایستگاه های خط 10 بی آر تی، با استفاده از بتن الیافی صورت پذیرفته و به کارگیری قطعات پیش ساخته بتنی در بهسازی ایستگاه ها نیز در دستور کار قرار دارد.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، وی افزود: میزان آسفالت پخش و اجرا شده در پروژه بهسازی خطوط بی آر تی، حدود 8 هزار و 500 تن است.

کد خبر 118792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha