استقبال بیشتر چینی ها و اروپایی ها از ماشین های الکتریکی نسبت به آمریکایی ها!

پرشین خودرو: بررسی های جدید نشان می دهد که مصرف کنندگان چینی و اروپایی به مراتب بیشتر آمریکایی ها از وسایل نقلیه تمام الکتریکی و همچنین خودران استقبال می کنند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، براساس یک نظرسنجی انجام شده توسط مشاوران استراتژی OC&C، نزدیک به 90 درصد از پاسخ دهندگان چینی فکر می کنند که احتمالا و یا به طور قطع در آینده یک اتومبیل الکتریکی خریداری کنند و در کشورهای آلمان، فرانسه و انگلیس هم بین 64 الی 77 درصد از پاسخ دهندگان چنین پاسخی به نظرسنجی داده اند، این درحالیست که تقریبا نیمی از شرکت کنندگان آمریکایی نسبت به خرید یک وسیله نقلیه تمام الکتریکی ابراز علاقه کرده اند.

علاوه بر این، از شرکت کنندگان این نظرسنجی در رابطه با طرح اشتراک اتومبیل سوال شد که در این بخش کمتر از 90 درصد از چینی ها برای استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی اعلام آمادگی کردند، درحالی که اکثر پاسخ دهندگان اروپایی و همچنین آمریکایی می خواهند که مالکیت وسیله نقلیه شخصی خود را حفظ کنند.

در این خصوص شرکت کنندگان اروپایی و آمریکایی اعلام کردند که داشتن یک خودروی شخصی می تواند راحت تر و قابل اعتمادتر از وسایل نقلیه اشتراکی باشد.

 

بنز



موضوع دیگر این نظرسنجی وسایل نقلیه خودران بود که مثل همیشه شرکت کنندگان غربی اعلام کردند که اعتمادی به وسایل نقلیه خودران حداقل تا رسیدن به بالاترین سطح ایمنی ندارند، درحالی که فقط 4 درصد چینی ها با شرکت کنندگان اروپایی هم عقیده بوده و نزدیک به 96 درصد از چینی ها نسبت به وسایل نقلیه خودران و استفاده از آنان ابراز علاقه کرده اند.

این اولین بار نیست که مصرف کنندگان غربی نسبت به وسایل نقلیه خودران ابراز بی اعتمادی می کنند. در اوایل سال جاری هم انجمن اتومبیل سازی ایالات متحده آمریکا نشان داد که حدود 71 درصد از مصرف کنندگن آمریکایی از سوار شدن به یک خودروی بدون راننده می ترسند و به آن اعتمادی ندارند.

کد خبر 118852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha