هدایای یلدایی پرشیاخودرو اعلام شد +جزئیات

پرشین خودرو: پرشیاخودرو طرح ویژه خود را برای شب یلدا با ارائه تخفیفات ویژه در قطعات، اکسسوری و تمدید گارانتی و مجموعه‌ای از بازدیدهای رایگان اعلام کرد.

به گزارش پرشین خودرو، پرشیاخودرو با ارائه پیشنهادات ویژه به استقبال بلندترین شب سال رفته است و در طرح "خدمات یلدایی پرشیاخودرو" بازدیدهای رایگان و تخفیف‌های گسترده در خدمات، قطعات و اکسسوری را به مالکین محصولات ب.ام.و و مینی پیشنهاد داده است.

در طرح خدمات یلدایی پرشیاخودرو، بازدیدهای 12 گانه خودروها به صورت رایگان از سوی تکنیسین‌های پرشیاخودرو انجام خواهد شد و تا ۱۰ درصد تخفیف ویژه نیز برای قطعات یدکی در نظر گرفته شده است. در کنار این‌ها مالکین این خودرو‌ها می‌توانند از تخفیف‌های تا 30 درصدی برای رینگ و لاستیک استاندارد محصولات، تخفیف‌های تا 25 درصدی برای لایف استایل و اکسسوری و تخفیف‌های تا 15 درصدی برای تیونینگ و خدمات محافظتی خودرو برخوردار شوند.

 

پرشیا خودرو



علاوه بر این موارد، پرشیاخودرو برای آسایش بیشتر مالکین این خودروها، تخفیف‌های 20 درصدی را برای بسته‌های تمدید گارانتی و BSI در نظر گرفته است تا محصولات ب.ام.و و مینی همچنان زیر چتر حمایت این شرکت باشند.

طرح خدمات یلدایی پرشیاخودرو از روز 20 آذر ماه آغاز می‌شود و تا روز 30 آذر و شب یلدا ادامه خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به نمایندگی‌های پرشیاخودرو در سطح کشور مراجعه کنید و یا به وبسایت این شرکت به آدرس persiakhodro.ir سر بزنید.

کد خبر 118864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha