کد خبر 118869
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
نمایشگاه حمل و نقل هوشمند در چین +تصاویر

پرشین خودرو: مدیران نمایشگاه براین باورند که سرمایه گذاری در راستای آشنایی شهروندان با رویکردهای آینده نگر و فناورانه در بحث مدیریت شهری و بطور خاص حوزه حمل و نقل اهمیت زیادی در پیشبرد و جلب حمایت برای طرح های مذکور خواهد داشت.

به گزارش پرشین خودرو، اولین نمایشگاه دائمی حمل و نقل هوشمند در شهر هانگژو (چین) افتتاح شد. هدف از این پروژه تاکید بر نقش فناوری در بهبود تجارب سفر، رشد فرهنگ تعامل با فناوری در بحث حمل و نقل، پشتیبانی صنعتی و نوآوری های مرتبط با این حوزه است.


ساختمانی که به نمایشگاه اختصاص یافته در زمینی به مساحت 13700 متر مربع احداث شده و ظاهری تقریبا سیلندری دارد که با افزایش ارتفاع دهانه آن بازتر شده است.

مدیران نمایشگاه براین باورند که سرمایه گذاری در راستای آشنایی شهروندان با رویکردهای آینده نگر و فناورانه در بحث مدیریت شهری و بطور خاص حوزه حمل و نقل اهمیت زیادی در پیشبرد و جلب حمایت برای طرح های مذکور خواهد داشت.



در ادامه تصاویری از این نمایشگاه را مشاهده می کنید:


خودروی پرنده با بال های ثابت

 

نمایشگاه


بازدید از پهپاد لجستیکی کوچک با قابلیت پرواز و فرود عمودی که توسط دانشگاه پلی تکنیک (ان پی یو) چین توسعه یافته است.

 

نمایشگاه


در این قسمت توضیحاتی درباره اداره هوشمند شهرها در آینده به بازدیدکنندگان داده می شود. در این بخش که به اصطلاح "مغز شهر" نام خواهد داشت از هوش مصنوعی برای جمع آوری و تحلیل اطلاعتت تمامی دوربین های شهری، جی پی اس و ... استفاده می شود.

 

نمایشگاه

 

بخش رانندگی مجازی در مسیرهای متنوع جز پرطرفداراترین قسمت های نمایشگاه است.

 

نمایشگاه

.

غرفه نمایش پرنده خودران ایی-هانگ 216 که بهتر است آنرا با توجه به ساختارش پهپاد خودران نام بگذاریم.

 

نمایشگاه


یک خودرو مجهز به فناوری خودران در حال حرکت در مسیرهای نمایشگاه

 

نمایشگاه
 

کد خبر 118869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha