نبردی تمام عیار میان قد بلندهای بازار جهانی + ویدئو

امروز در پرشین خودرو شاهد رقابت چهار خودروی متفاوت با یکدیگر خواهیم بود که از سراسر جهان گرد هم جمع شده تا در این چالش شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، معمولا مسابقات درگ برای مقایسه دو خودروی هم رده و تعیین خودروی برتر برگزار می شود، اما برای افزایش جذابیت این مسابقه گاهی اوقات شاهد حضور خودروهای نامتعارف در یک رقابت مشترک هستیم و حتی بیشتر مواقع شاهد رقابت دو خودرو از دو کلاس کاملا متفاوت هستیم که خروجی قدرت تقریبا یکسانی دارند. حال امروز هم چنین شرایطی پیش آمده و چهار خودروی متفاوت در برابر یکدیگر قرار گرفته اند، هرچند تمامی آنان خودروهای قدبلند بازار به شمار می رود، اما یکی از آنان خودروی پیکاپ، یکی دیگر خودروی آفرودی و همچنین دو خودروی دیگر را می توانیم شاسی بلندهای لوکس بازار بدانیم که در یک مسابقه درگ مشترک شرکت کرده و بیشتر از تعیین خودروی برنده، جنبه سرگرمی آن را مد نظر قرار گرفته اند.

در این رقابت خودروی لندروور دیسکاوری با یک موتور دیزلی 2 لیتری 240 اسب بخاری حاضر شده است و در کنار آن شاهد حضور یک دستگاه تویوتا لندکروزر با موتور 2.8 لیتری 177 اسب بخاری هستیم. آفرودی این مسابقه یک دستگاه جیپ رانگلر با موتور 2.2 لیتری دیزلی خواهد بود که در حداکثر کارایی خود می تواند خروجی قدرت 200 اسب بخاری داشته باشد و در آخر هم می رسیم به خودروی پیکاپ فولکس واگن آماروک که در سینه خود یک موتور دیزلی شش سیلندر با خروجی قدرت 258 اسب بخاری دارد که در ادامه می توانید شاهد رقابت آنان در قالب مسابقه درگ باشید.





 








 

کد خبر 118882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha