اعتراض دارندگان وسایل نقلیه الکتریکی با مسدود کردن یک پمپ بنزین!

پرشین خودرو: جمعی از دارندگان وسایل نقلیه الکتریکی در کشور کرواسی برای اعلام اعتراض خود نسبت به اقدامات دارندگان وسایل نقلیه احتراق داخلی، برای چند دقیقه یکی از پمپ بنزین های حومه شهر را مسدود کردند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در اواخر هفته گذشته، تعدادی از دارندگان وسایل نقلیه الکتریکی در کرواسی برای مدت کوتاهی در پمپ بنزین حومه یکی از شهرهای کرواسی یک تجمع اعتراضی برگزار کرده و هدف آنان جواب متقابل به دارندگان وسایل نقلیه معمولی احتراق داخلی است که در جایگاه شارژ وسایل نقلیه الکتریکی پارک می کنند و بیشتر مواقع مانع استفاده آنان از ایستگاه شارژ می شوند.


طبق گفته ها، در این تجمع اعتراضی صلح آمیز حدود 15 خودروی الکتریکی مختلف در یک پمپ بنزین دیده می شود که در بین آنان تعداد انگشت شماری خودروی تسلا مدل S، یک دستگاه خودروی اسمارت ForTwo برقی، دو دستگاه خودروی بی ام و i3s، یک دستگاه خودروی نیسان لیف، هیوندای کونا الکتریکی، فولکس واگن e-Up و همچنین یک نسخه الکتریکی از فولکس واگن گلف دیده می شود.

 

پمپ بنزین


این عکس با عنوان "انتقام اتومبیل های برقی" در توئیتر منتشر شده است و به نظر می رسد که راه حلی دیگری برای اعتراض به مسدود کردن جایگاه شارژ ماشین های الکتریکی توسط ماشین های معمولی احتراق داخلی نداشته اند. این تجمع فقط برای 6 دقیقه به طول انجامید و هدف آنان نشان دادن حضور ماشین های الکتریکی در شهر به دارندگان وسایل نقلیه احتراق داخلی است تا در جایگاه شارژ آنان پارک نکنند.


اواخر سال گذشته، تعدادی از وسایل نقلیه احتراق داخلی به طور عمد در سراسر ایالات متحده آمریکا شروع به مسدود کردن ایستگاه شارژ وسایل نقلیه الکتریکی کردند و سپس تصاویر یک خودروی یدک کش فورد در آلمان منتشر شد که در ایستگاه شارژ وسایل نقلیه الکتریکی پارک کرده بود.

حال نمی دانیم که قوانینی برای پارک وسایل نقلیه احتراق داخلی در کرواسی وجود دارد یا خیر که جواب آنان اینگونه بوده است، اما بسیاری از ایالت های آمریکا قوانینی وضع کرده اند که حضور وسایل نقلیه احتراق داخلی در ایستگاه شارژ وسایل نقلیه تمام الکتریکی را غیرقانونی می دانند. از جمله ایالت های کالیفرنیا، هاوایی، ماساچوست، رودآیلند و فلوریدا که در صورت پارک اتومبیل احتراق داخلی خود در پارکینگ و ایستگاه شارژ ماشین های الکتریکی با شما برخورد خواهد شد.

کد خبر 118927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha