اگر یک فراری الکتریکی می خواهید، باید تا سال 2025 صبر کنید!

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی فراری همانند بسیاری از خودروسازان بزرگ جهانی به فکر طراحی و ساخت یک خودروی تمام الکتریکی است، ولی این مهم تا قبل از سال 2025 میلادی محقق نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، باتوجه به صحبت های اخیر مدیرعامل کمپانی خودروسازی فراری، اولین محصول تمام الکتریکی این شرکت احتمالا بعد از سال 2025 میلادی آماده خواهد شد و در حال حاضر باید گفت که فناوری ماشین های الکتریکی هنوز به طور کامل آماده نیست تا اینکه بخواهیم یک خودروی بی عیب و نقص تمام الکتریکی بسازیم. هرچند پیش از این گفته شده بود که اولین محصول الکتریکی فراری پس از سال 2022 میلادی ارائه خواهد شد، اما حالا به این تاریخ 3 سال اضافه شده و مدیرعامل این خودروساز ایتالیایی اعلام کرده است که تا سال 2025 میلادی نباید به فکر طراحی و ساخت یک خودروی تمام الکتریکی از سوی فراری باشیم.

 

فراری



مدیرعامل کمپانی خودروسازی فراری به خبرنگاران در رابطه با وسایل نقلیه الکتریکی می گوید: فناوری باتری و ذخیره کننده های انرژی در حال حاضر جایی نیست که باید باشد و هنوز هم از نظر استقلال، سرعت شارژ مجدد و موضوعات قابل توجه دیگری مورد بحث است. هرچند بدون شک ما اولین محصول تمام الکتریکی خودمان را بیرون خواهیم داد، اما در کوتاه مدت ممکن نیست و احتمالا بعد از سال 2025 میلادی می توانیم شاهد اولین خودروی الکتریکی فراری باشیم و در حال حاضر سعی میکنیم بیشتر از همه بر روی ماشین های هیبریدی تمرکز داشته باشیم.

 

فراری



در نقشه راه فراری آمده است که تا سال 2022 میلادی، نزدیک به 60 درصد از فروش کل این خودروساز ایتالیایی را ماشین های هیبریدی تشکیل خواهد داد و همچنین به تحقیق و توسعه در رابطه با سیستم های محرک جایگزین همچون هیدروژن و یا دیگر سوخت های زیست محیطی نیز اشاره شده است. مدیرعامل فراری می گوید که در حال بررسی انواع پیشرانه های محرک هستیم تا ببینیم که از نظر ما کدام سیستم محرک می تواند در آینده برای فراری کارآمد و موثرتر باشد.

کد خبر 118951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha