حمله آلمان ها به بریتانیا، این بار در یک رقابت طناب کشی! + ویدئو

امروز در پرشین خودرو، پای رقابت دو خودروی شاسی بلندی خواهیم نشست که بار دیگر جنگ جهانی میان آلمان و بریتانیا را دوباره آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، با نگاهی به بازارهای جهانی، می توانیم جایگاه ماشین های شاسی بلند و محبوبیت آنان بین مخاطبان را بیشتر از هر سگمنت دیگری بدانیم و دلیل آن هم کاملا روشن است، زیرا ماشین های شاسی بلند فضای بسیار مناسبی در اختیار کاربران خود قرار می دهند و همچنین برخی از آنان توانایی های بیشتری نسبت به سایر سگمنت های موجود در بازار بویژه در مسیرهای خارج از جاده خواهند داشت. حال امروز از این سگمنت دو خودروی شاسی بلند با قابلیت های بسیار خوب آفرودی انتخاب شده و دعوت به زورآزمایی در قالب یک رقابت طناب کشی شده اند تا برتری خود را نسبت به دیگری ثابت کنند.

در یک طرف، خودروی شاسی بلند آفرودی مرسدس بنز AMG G63 قرار گرفته است که با یک پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر 585 اسب بخاری به مصاف رقیب بریتانیایی خود رفته است و در طرف دیگر هم خودروی شاسی بلند لوکس و جذاب رنجروور اسپرت SVR با موتور 5 لیتری هشت سیلندر خود در مقابل مرسدس بنز G کلاس صف آرایی می کند که حداکثر خروجی قدرت آن برابر با 575 اسب بخار خواهد بود، اما در این بین مرسدس بنز G کلاس وزن خشک 2560 کیلوگرمی و خودروی رنجروور اسپرت SVR وزن خشک 2377 کیلوگرمی دارد. حال باید پای این رقابت بنشینیم و ببینیم که آیا شاسی بلند آفرودی مرسدس بنز G کلاس می تواند پیروز میدان باشد یا خودروی شیک پوش بریتانیایی رنجروور اسپرت.





 






 

کد خبر 118983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha