عرضه 34 هزار خودروی گازسوز منطبق با استانداردهای روز تا پایان سال

پرشین خودرو: ایران خودرو در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان، در سه ماهه پایانی سال جاری 34 هزارو 260 دستگاه خودروی دوگانه سوز تولید و روانه بازار می‌كند.

به گزارش پرشین خودرو، فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در این باره گفت:‌ ایران‌خودرو قادر است متناسب با سیاست‌های دولت و به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان و تامین ناوگان حمل نقل عمومی، محصولات دوگانه سوز با شمارگان بالا تولید و عرضه كند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در زمستان امسال، تعداد تولید روزانه انواع محصولات دوگانه سوز از جمله سمند، 405،‌ پارس و آریسان روند افزایشی خواهد داشت، به گونه ای كه از تعداد تولید روازنه 330 دستگاه در دی ماه، به 550 دستگاه در بهمن و 800 دستگاه در اسفند خواهد رسید.

 

گازسوز



مدیرعامل ایران خودرو تاكید كرد: ‌درحال حاضر با توجه به مصوبه شورای اقتصاد و عقد تفاهم‌نامه بانك ملت و وزارت نفت در راستای تامین منابع مالی برای گازسوز كردن خودروها و نیز افزایش انگیزه اقتصادی این اقدام با توجه به بازنگری در قیمت بنزین، تقاضا برای خودروهای دوگانه سوز افزایش یافته است.

مقیمی خاطر نشان كرد: ‌‌خودروهای دوگانه‌سوز در ایران خودرو منطبق با استانداردهای روز جهانی تولید می‌شود و ‌هیچ گونه مشكلی از نظر تامین قطعات تولید خودروهای دوگانه سوز وجود ندارد.

کد خبر 119014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha