تسلا مدل 3 بیشتر از تمام سدان های ب ام و فروش داشته است!

پرشین خودرو: باتوجه به آمارهای منتشر شده از فروش تسلا مدل 3، می توانیم آن را پرفروش تر از تمامی سدان های ب ام و در بازار ایالات متحده آمریکا بدانیم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، از همان ابتدای کار، خودروی سدان برقی تسلا مدل 3 مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفت و تاکنون شرکت خودروسازی تسلا موفق به فروش تعداد چشمگیری از آن در سراسر جهان شده است، به طوری که می توانیم میزان فروش این خودروی سدان الکتریکی را بیشتر از تمامی سدان های کمپانی خودروسازی " بی ام و" در سراسر ایالات متحده آمریکا بدانیم و این مهم نشان از محبوبیت بسیار بالای محصولات تسلا و همچنین جا افتادن وسایل نقلیه تمام الکتریکی در سطح جهانی و در بین مشتریان دارند.


باتوجه به میزان فروش تسلا مدل 3 در بین ماه ها ی ژانویه تا ماه نوامبر سال 2019 میلادی، نزدیک به 127 هزار و 836 دستگاه خودروی تسلا مدل 3 در ایالات متحده آمریکا فروخته شده است و این یعنی نهمین خودروی پرفروش سواری در بازار ایالات متحده آمریکا. حال مقایسه جالب آن با میزان فروش محصولات سواری بی ام و در ایالات متحده آمریکا که به رقم 116 هزار و 73 دستگاه از ماه ژانویه تا ماه نوامبر خواهد رسید، می توان دید که خودروی سدان تسلا مدل 3 بیشتر از تمامی سواری های بی ام و از جمله سری 2، سری 3، سری 4، سری 5، سری 6، سری 7 یا حتی سری 8 فروش بیشتری را تجربه کرده است.

 

بی ام و


مقایسه با آمار فروش خودروهای "بی ام و" همچنین نشان می دهد که شرکت خودروسازی تسلا چگونه بازار خودروی ایالات متحده آمریکا را مختل کرده است و با افزایش تقاضا برای خرید کراس اوور و همچنین شاسی بلندهای الکتریکی، تنها همچنان به عنوان یکی از معتبرترین و اصلی ترین انتخاب مشتریان آمریکای برای داشتن یک خودروی تمام الکتریکی خواهد بود و جای تعجبی ندارد که میزان فروش خودروهای سواری "بی ام و" در مقایسه با مدت زمان مشابه حدود 14.4 درصد کاهش پیدا کرده است.


در پایان شرکت خودروسازی تسلا پیش بینی می کند که امسال بین 360 هزار تا 400 هزار خودروی الکتریکی به مشتریان خود تحویل دهد.

کد خبر 119035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha