مدیریت شهری پیگیر خرید اتوبوس و واگن است

پرشین خودرو: شهردار تهران عنوان کرد که مدیریت شهری به دنبال خرید واگن و اتوبوس است.

به گزارش پرشین خودرو، پیروز حناچی صبح امروز در حاشیه افتتاح 40 پروژه عمرانی منطقه 20 با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهر ری بیش از 6000 سال سابقه قطعی دارد، گفت: تمام تلاش شهرداری این است که شرایط مناسب‌تری را برای ساکنین این منطقه ایجاد کند.

وی با تاکید بر لزوم توسعه حمل و نقل در منطقه 20 گفت: پیش از این ری تنها با یک ایستگاه به خط مترو وصل می‌شد اما حالا با راه اندازی خط دیگر مترو این دسترسی افزایش یافته و امیدواریم بتوانیم حمل و نقل را در این منطقه توسعه دهیم.


شهردار تهران همچنین در مورد لزوم اهمیت به سلامت بانوان تصریح کرد: آمارها نشان می‌دهد که وضعیت سلامت زنان نسبت به مردان خوب نیست و به نظر می‌رسد راه‌اندازی هر چه بیشتر پارک‌های ویژه بانوان موجب می‌شود که آنها بدون دغدغه و ... به ورزش بپردازند تا سلامتی‌شان نیز ارتقاء یابد.

 

حناچی


وی در پاسخ به این سوال که چرا در روز آلوده برنامه‌ای به این بزرگی داشته‌اید، گفت: برای انجام کار نیک باید شتاب کرد اما این برنامه‌ها از قبل طراحی می‌شود.

حناچی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود افزایش قیمت بنزین حتی یک ریال نیز از این محل به توسعه حمل و نقل عمومی شهرها به خصوص تهران داده نشده به ایسنا گفت: در زمینه هزینه کرد این درآمدها اختیاری ندارم اما توصیه می‌کنم که دولت یا از محل کاهش مصرف سوخت و یا از محل درآمدهای حاصله نسبت به توسعه حمل و نقل اقدام کند که به هر صورت ما پیگیر خرید اتوبوس و واگن هستیم.

وی همچنین در خصوص بوی آرادکوه نیز با بیان اینکه منشأ بو معلوم نیست که آیا آرادکوه است یا نه؟ تصریح کرد: تصفیه خانه شیرابه را فعال کردیم و بنا به گفته مسئولانش تا 40 درصد شیرابه‌ها تصفیه می‌شوند اما دقت داشته باشید که هدف اولیه ما این است که 30 درصد زباله‌ها بازیافت، 30 درصد تبدیل به انرژی و 30 درصد نیز دفع می‌شود که با این مسئله فاصله داریم.

شهردار تهران در خصوص وضعیت حاشیه نشینی در اطراف تهران گفت: حاشیه نشینی یکی از عارضه‌های کلانشهرها است و این مسئله با توجه به شرایط کلانشهرها بزرگ یا کوچک است اما واقعیت این است که ما نباید به این عارضه دامن بزنیم و باید تلاش کنیم که این مسئله توسعه نیابد و اقدامات التیام بخش را نیز پیگیری کنیم.

وی در واکنش به مسئله جدایی ری از تهران گفت: در حوزه کلانشهرها داشتن مدیریت یکپارچه یک اصل است و هر گونه افتراق در حوزه‌های مدیریتی می‌تواند مشکل ساز شود و خرد شدن تصمیمات سیاسی بر کلانشهرها مشکلاتی ایجاد می‌کند و باید تلاش کنیم تا یکپارچگی حفظ شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 119084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha