تست های جاده ای تازه وارد چینی-ایتالیایی آغاز می شود

پرشین خودرو: هفته گذشته و ماه ها پس از انتشار اخباری از حضور یک برند جدید به عنوان برند دوم در مجموعه سیف خودرو، سرانجام خودروهای SWM از سوی سیف خودرو به نمایش درآمد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بیش از یکسال از آغاز تحریم های سنگین آمریکا بر صنعت خودرو ایران می گذرد و در این مدت بیشتر اخبار، حول محور خروج شرکای خارجی خودروسازان ایرانی به دلیل ترس از تحریم های آمریکا، می چرخید.

کار صنعت خودرو ایران به جایی رسید که تقریبا تمامی شرکای خارجی به رغم وجود قرارداد با خودروسازان ایرانی، کشور را ترک کردند و خودروسازان ایرانی را با انبوهی از مشکلات و تعهدات معوق تنها گذاشتند.

در روزهای گذشته اما با وجود اینکه گشایش خاصی حداقل به صورت علنی به وقوع نپیوسته است، شاهد اتفاقات خوبی در صنعت خودرو کشور بودیم و بعد از مدت ها خودروهای جدیدی را در بازار خودرو ایران مشاهده کردیم.

 

برند swm



هفته گذشته، شرکت سیف خودرو که تغییراتی را نیز در مدیریت ارشد این شرکت تجربه کرده است، سرانجام برند دوم خود را معرفی کرد.

برند چینی ایتالیایی SWM به عنوان برند دوم این شرکت و در دو نسخه G01 و G01 F برای بازار ایران معرفی و به نمایش درآمد.

 

برند swm



با وجود گذشت حدود 10 روز از معرفی رسمی این برند در سیف خودرو، مطلع شدیم که تعدادی از این خودروها در نمایندگی های منتخب سیف خودرو در سطح شهر به نمایش عمومی درآمده است.

سیف خودرو در کنار معرفی عمومی این خودرو و انجام مراحل بازاریابی برند SWM در سطح نمایندگی های این شرکت، مشغول طی کردن مراحل دریافت الزامات استانداردی(استانداردهای 85 گانه) این خودرو از سازمان ملی استاندارد ایران است ضمن اینکه نسخه وارداتی(CBU) این خودرو توانسته است از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران( ISQI ) نیز امتیازات مناسبی تا به اینجای کار اخذ کند.

بر اساس اطلاعات رسیده به خبرنگار پرشین خودرو، به احتمال بسیار زیاد مراحل تست جاده ای خودروهای SWM با حضور کارشناسان شرکت چینی و متخصصان سیف خودرو از روز دوشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد و از روزهای آینده باید منتظر انتشار تصاویر این خودرو در جاده های کشور باشیم.

کد خبر 119092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha