سهمیه بنزین سرویس مدارس تا ۱۰دی واریز می‌شود

پرشین خودرو: مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: ما به التفاوت سهمیه سوخت رانندگان سرویس مدارس تا ۱۰ دی ماه واریز می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، مرتضی ضامنی با بیان این که آن دسته از رانندگان سرویس مدارس که مشخصات خود را در سامانه به ثبت رسانده‌اند تا ۱۰ دی ماه مابه‌التفاوت قیمت سوخت را دریافت می‌کنند گفت: مرحله نخست واریزی به این دلیل طولانی شد که باید استعلام مشخصات رانندگان و خودرو گرفته می‌شد. از ماه‌های آینده این مابه‌التفاوت به شکل معمول واریز خواهد شد.

وی ادامه داد: آن تعداد از رانندگان سرویس مدارس که هنوز مشخصات خود را در سامانه ثبت نکرده‌اند، از سه مسیر می‌توانند برای دریافت این کمک هزینه ثبت‌نام کنند؛ نخست از طریق شهرداری‌ها، پیشخوان دولت و شرکت‌هایی که مورد تائید شهرداری فعالیت می‌کنند.

 

سرویس مدارس

 

به گفته ضامنی در شهر تهران نیز دفاتر تاکسیرانی در مناطق، ثبت مشخصات و ثبت نام را انجام می‌دهند و رانندگان سرویس مدارس که ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند برای ثبت مشخصات خود و استعلامات لازم، به این مراکز مراجعه کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به افزایش هزینه رانندگان تاکسی و عدم افزایش کرایه‌ها چه حمایت‌هایی از رانندگان تاکسی برای جبران هزینه‌ها می‌شود گفت: کمک‌هایی مانند لاستیک، روغن و تخفیف در بیمه شخص ثالث که از قدیم به تاکسیرانان ارائه می‌شد، همچنان ارائه می‌شود و بسته کمک معیشتی بر اساس نرخ دولتی تنظیم بازار، هفته آینده به تاکسیرانان داده خواهد شد.

پیش از این اعلام شده بود، سهمیه اختصاص یافته به رانندگان سرویس مدارس در قالب سامانه پایش ناوگان دانش آموزی ساماندهی و بر اساس میزان میانگین پیمایش مسافت منزل تا مدرسه دانش آموزان، تعیین و پس از تأیید توسط شهرداری‌های مربوطه سهمیه به خودروها تخصیص داده می‌شود، که سقف سهمیه سرویس مدارس ۱۲۰ لیتر برای خودروهای تک سوز و ۸۰ لیتر برای خودروهای دو گانه سوز اعلام شده بود.

ضامنی پیش ازاین اعلام کرده بود، حدود ۸۶ هزار راننده سرویس مدرسه اطلاعات آنها ثبت شده و اطلاعاتشان توسط شهرداری‌ها تأیید شده است.

منبع: مهر

کد خبر 119099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha