سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی 2سری پرداخت شده است

پرشین خودرو: مدیر برنامه‌ریزی شرکت پالایش و پخش از پرداخت دو سری اعتبار کمک سهمیه بنزین برای تاکسی‌های اینترنتی خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، شهرام رضایی مدیر برنامه‌ریزی شرکت پالایش و پخش، در مورد واریز سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی گفت: سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی تاکنون در دو سری به آنها پرداخت شده است و لیست این تاکسی‌ها را وزارت کشور در اختیار ما قرار می‌دهد و وزارت نفت منتظر است، به محض اینکه اطلاعات آنها دریافت شود، ما واریز می‌کنیم.

وی گفت: وزارت کشور لیست پیمایش تاکسی‌های اینترنتی را می‌دهد و فقط عددی که بیانگر حاصل ضرب میزان پیمایش و میزان مصرف تاکسی‌های اینترنتی است که معمولا مصرف 7 لیتر بنزین در 100 کیلومتر مسیر را به ما اعلام می‌کند و این رقم سقف و کف دارد که بالای 200 کیلومتر پیمایش و تا سقف 300 لیتر بنزین برای یک ماه به آنها اختصاص می‌دهیم، به این گونه که عدد لیتراژ مصرفی را ضربدر تفاوت بین بنزین 3 هزار تومانی و بنزین سهمیه‌ای 1500 تومانی می‌کنیم.

 

سهمیه بنزین


به گفته رضایی وزارت کشور یک عدد را در مورد تاکسی‌های اینترنتی به ما اعلام می‌کند که همراه با شماره حساب و کد ملی مالک تاکسی اینترنتی است و وزارت نفت به تنهایی نمی‌تواند میزان پیمایش تاکسی‌های اینترنتی و نیز دوگانه‌سوز بودن و یا تک سوز بودن این تاکسی‌ها را مشخص کند و عدد میزان سوخت اینها با هم فرق دارد. تاکنون وزارت کشور در دو نوبت اطلاعات تاکسی‌های اینترنتی را به ما داده است.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت پالایش و پخش با بیان اینکه وزارت کشور برای تاکسی‌های اینترنتی فقط عددی به ما اعلام می‌کند، گفت: آنها یک عدد به ما اعلام می‌کنند و ما نیز یک رقم اعتبار را در اختیار آنها می‌گذاریم که این اعتبار پول نیست و فقط اعتباری است که باید در جایگاه‌ها خرج شود و با آن فقط می‌توانند بنزین بخرند. در نوبت اول یک هفته آخر ماه گذشته این ارقام اعلام شد و در نوبت دوم در دو هفته آذر ماه این رقم را اعلام کردند و ما همچنان منتظریم اطلاعات بقیه تاکسی‌های اینترنتی را به ما اعلام کنند.

رضایی تاکید کرد: همکاران ما در وزارت کشور برای سهمیه تاکسی‌های اینترنتی خیلی زحمت کشیدند، چون باید ارقام پیمایشی را دریافت و تایید کنند سپس اطلاعات شخصی ، کد ملی و شماره حساب مالک خودرو را بگیرند و زحمات زیادی کشیدند و تعداد تاکسی‌های اینترنتی هم کم نیست بنابراین ا ز آ‌نها تشکر می‌کنیم.

وی گفت: سهمیه‌ خودروهای سواری برای دی ماه از ساعت صفر امروز یکشنبه به حساب کارت‌های سوخت این خودروها به میزان 60 لیتر در ماهم واریز شد همچنین درمورد خودروهای ون تاکسی به ازای هر ماه 600 لیتر که در این ماه با توجه به طلب 200 لیتری این خودروها از ماه قبل، استثنائا در دی ماه 800 لیتر برای کارت خودروهای ون تاکسی واریز شد، اما از ماه‌های دیگر هر ماه 600 لیتر سهمیه دریافت می‌کنند.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت پالایش و پخش گفت: برای خودروهای وانت بار بنزینی 400 لیتر و دوگانه‌سوز 300لیتر در ماه واریز می‌شود.
منبع: فارس

کد خبر 119109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha