کد خبر 119178
۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
مدیرعامل بوئینگ اخراج شد

پرشین خودرو: هیأت مدیره شرکت هواپیماسازی بوئینگ آمریکا به دلیل عدم توانایی مدیرعامل کنونی این شرکت در حل بحران مربوط به سقوط دو فروند هواپیمای بوئینگ 737 مکس وی را اخراج کرد.

به گزارش پرشین خودرو، هیأت مدیره شرکت هواپیماسازی بوئینگ آمریکا شب گذشته رسما اعلام کرد که دنیس مولنبرگ، مدیرعامل کنونی این شرکت، را به دلیل عدم توانایی در رفع بحران ناشی از سقوط دو فروند هواپیمای بوئینگ 737 مکس و تبعات آن از کار برکنار کرد


در دو سانحه مربوط به سقوط هواپیماهای بوئینگ 737 مکس در اندونزی و اتیوپی مجموعا 346 نفر جان خود را از دست دادند.

 

بوئینگ


قرار است دیوید کالهون جای مولنبرگ را به عنوان مدیرعامل بوئینگ بگیرد.

بیانیه بوئینگ حاکی از آن است که کالهون در روز 13 ژانویه رسما هدایت بوئینگ را به دست خواهد گرفت.

بوئینگ می‌گوید:‌ این جابجایی برای بازگرداندن اعتماد به این شرکت لازم بود چرا که این هواپیماسازی آمریکایی در تلاش است تا اعتماد سرمایه‌گذاران، مشتریان و نهادهای هوانوردی بین‌المللی را مجددا به دست آورد.

بیانیه بوئینگ می‌افزاید: با مدیریت جدید در این شرکت بوئینگ مجددا به تعهد خود بر شفافیت کامل شامل مکاتبات فعال و مؤثر با سازمان هوانوردی فدرال آمریکا، دیگر سازمان‌های هوانوردی در جهان، و مشتریان صحه خواهد گذاشت.

از ماه مارس سال جاری به دلیل سوانح مذکور پرواز تمام هواپیماهای بوئینگ 737 در سراسر جهان ممنوع شده و تلاش بوئینگ برای بازگرداندن این هواپیماها به چرخه پروازی تاکنون با شکست مواجه شده است.

کد خبر 119178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha