سایپا رضایت تمام مشتریان خود را جلب خواهد کرد

پرشین خودرو: معاون قضایی دادستان كل كشور گفت: با توجه به امكانات، توانمندی‌ها و برنامه‌های سایپا برای آینده صنعت خودرو، به مردم و مخاطبان این خودروسازی اعلام می‌كنیم نگران آینده نباشند و مطمئن باشند با این برنامه‌های كنونی، سایپا رضایت تمام مشتریان خود را جلب خواهد كرد.

به گزارش پرشین خودرو، سعید عمرانی، با بیان این مطلب اظهار داشت: مدیریت و تفكر جهادی با محوریت رونق تولید و باور به جوانان با استعداد ایرانی، فكر و اندیشه حاكم بر گروه سایپا است.

معاون قضایی دادستان كل كشور در بازدید از شركت سایپا و مركز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو این گروه، تصریح کرد: آنچه امروز دیدیم، یعنی تكیه گروه خودروسازی سایپا بر دانش و توانایی جوانان و استعدادهای موجود در كشور در حوزه تحقیقات و طراحی محصولات جدید، رویكردی تحول‌آفرین است كه من به آن افتخار می‌كنم.

 

معاون قضایی دادستان


به گفته وی همت مدیران جهادی سایپا به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه این خودروساز، پیروی از تاکید مقام معظم رهبری و تکیه بر دانش و توانایی جوانان و انجام اقدامات جهادی است که زمینه‌ساز حركت در مسیر افزایش تولید و رضایت مردمی خواهد بود.


این عضو قرارگاه رونق تولید با بیان این‌كه برنامه توسعه محصولات سایپا برای سال آینده، رونق تولید را محقق می‌كند، ادامه داد: سایپا با تولید محصولات جدید خود می‌تواند با بهترین برندهای بین‌المللی در بازار رقابت كند.

معاون قضایی دادستان كل كشور در ادامه افزود: اراده مدیران سایپا بر حل و فصل مشكلات این خودروساز و افزایش رضایت مشتریان و سایر ذینفعان است.

عمرانی در پایان تأكید كرد: نگرانی‌های زیادی درخصوص فعالیت صنعت خودرو كشور وجود داشت اما مدیران گروه سایپا با اقدامات زیربنایی و تلاش جدی برای حل و فصل اصولی مشكلات، تا حدودی آرامش و اطمینان خاطر را به اعضای قرارگاه رونق تولید بازگرداندند.

کد خبر 119182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha