دوحه، اولین شهر برای استفاده از ناوگان حمل و نقل خودران

پرشین خودرو: دوحه پایتخت قطر، اولین شهری خواهد بود که میزبان ناوگان حمل و نقل عمومی خودران با استفاده از خودروهای فولکس واگن ID. Buzz خواهد بود.

به گزارش پرشین خودرو، اگر فکر می کنید که وسایل نقلیه خودران هنوز راه بسیار زیادی برای عملیاتی شدن و استفاده از آنان در جاده های عمومی دارند، بهتر است کمی در تصمیم خود تجدید نظر کنید، زیرا دوحه پایتخت قطر در سال 2022 میلادی به یک ناوگان وسایل نقلیه خودران اجازه خواهد داد تا خدمات حمل و نقل عمومی در خیابان های شهر خود را انجام دهند.

 

فولکس واگن

فولکس واگن


طبق گزارش های بدست آمده، مقامات شرکت خودروسازی فولکس واگن برای حضور در شهر دوحه با یک ناوگان ماشین های خودران سطح 4 متشکل از 35 دستگاه خودروی فولکس واگن ID. Buzz یک توافق نامه با سرمایه گذاری طرف قطری امضا کرده اند تا به ارائه خدمات حمل و نقل عمومی در شهر دوحه و در خلال برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 فوتبال بپردازند و احتمالا میلیون ها گردشگر و طرفدار فوتبال در این شهر را جابجا کنند.


در حال حاضر قطر از زیرساخت های مورد نیاز جسمی و دیجیتالی برای اداره ایمن وسایل نقلیه خودران برخوردار نیست، به همین دلیل گروهی از فولکس واگن و همچنین شرکت های تابع آن برای رسیدگی به این موضوع عازم قطر خواهند شد، هرچند این طرح بعد از برگزاری مسابقات جام جهانی هم می تواند در تحول تحرک شهری تاثیرگذار باشد.

کد خبر 119184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha