برابرسازی فرصت ثبت نام محصولات ایران خودرو با اختصاص کد کاربری به متقاضیان + جزئیات

پرشین خودرو: با هدف رعایت حقوق مشتریان واقعی، افزایش شانس موفقیت و نیز تسهیل فرآیند ثبت‌نام خودرو، به هر مشتری كد كاربری و رمز عبور اختصاصی تعلق می‌گیرد.

به گزارش پرشین خودرو، باتوجه به اهمیت رعایت حقوق مشتریان، كم كردن ضریب تاثیر اینترنت پرسرعت در فرآیند ثبت نام و نیز شناسایی مشتریان واقعی و نهایی و ایجاد شرایط مطلوب تر برای ثبت نام، گروه صنعتی ایران خودرو به طراحی سیستم ایجاد پروفایل و دریافت كلمه و رمز عبور و اضافه كردن آن به فرآیند ثبت نام اینترنتی اقدام كرد.

با افزوده شدن این مرحله به فرآیند ثبت نام، امكان سوءاستفاده برخی افراد در به كار بردن مشخصات شخصی و كد ملی دیگران در ثبت نام خودرو محدود و مشتریان واقعی فرصت‌های بیشتری برای ثبت نام خواهد داشت.

 

ایران خودرو



بر مبنای این گزارش، متقاضیان محصولات ایران خودرو از این پس می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir با دریافت كد كاربری و رمز عبور اختصاصی نسبت به ثبت نام خودرو اقدام كنند. كد كاربری برای مراجعات بعدی مشتریان نیز فعال و معتبر خواهد بود.

یادآور می شود، از این پس ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو و ثبت نام خودرو مستلزم تعریف كد كاربری و رمز عبور است.

فرآیند دریافت كلمه و رمز عبور در حال حاضر در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو فعال است و مشتریان می توانند با ورود به سایت فوق،مراحل ثبت نام را انجام دهند.

کد خبر 119200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha