ستاد هماهنگی قطار‌های نوروزی رجا آغاز به کار کرد

پرشین خودرو: ستاد هماهنگی قطار‌های نوروزی شرکت رجا به منظور آماده سازی قطار‌ها برای خدمات دهی در سفر‌های نوروزی، آغاز به کار کرد.

به گزارش پرشین خودرو، مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا در نخستین جلسه این ستاد، گفت: افراد و واحد‌های شرکت تا آغاز سفر‌های نوروزی برای حضور در یک مانور بزرگ ملی به منظور خدمت رسانی به هموطنان برای ایجاد یک سفر ایمن و راحت تلاش می‌کنند.


آقای محمد رجبی افزود: استفاده از تجارب گذشته برای بهبود و ارتقای سطح خدمات دهی، یکی از مهمترین نکاتی است که باید مورد توجه باشد.

 

قطار

 

وی برگزاری جلسات بازآموزی برای همه مأموران قطار‌ها از رئیس قطار تا مأموران خدماتی را مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: رسیدگی به وضعیت معیشتی همه کارکنان و مأموران قطار‌ها که با تدبیر رئیس هیئت مدیره و همکاری واحد‌های ذیربط از سال گذشته آغاز شده به طور جدی پیگیری شود.


رجبی با اشاره به ظرفیت‌های بخش سخت افزاری و حوزه‌های تعمیراتی شرکت، گفت: با توجه به قرارداد‌های منعقد شده برای ساخت و بازسازی ناوگان از جمله در شرکت واگن پارس و ظرفیت‌های شرکت نوین صنعت رجا، باید ناوگان شرکت برای جابه‌جایی‌ها در سفر‌های نوروزی در آمادگی کامل باشد.


مدیرعامل رجا بحث تأمین قطعات مورد نیاز برای بازسازی‌ها و تعمیرات را مهم ارزیابی کرد و افزود: همه تدابیر لازم برای پر بودن انبار‌های شرکت در این خصوص باید اندیشیده شود.


وی به لزوم زیباسازی نمای بیرونی و درونی قطار‌ها اشاره و تأکید کرد: تمهیدات لازم برای برطرف شدن مشکلات مربوط به سیستم‌های صوتی و تصویری قطار‌ها برای کارکرد مطلوب در نظر گرفته و به شکل ویژه پیگیری شود.

کد خبر 119205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha