ایستگاه‌های مترو برای افتتاح نیاز به تامین اعتبار دارند

پرشین خودرو: مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه مترو: در صورت تامین اعتبار ۳ ایستگاه دیگر از خط ۷ مترو به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش پرشین خودرو، علی امام مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه مترو با اشاره به بهره برداری ایستگاه متروی مولوی گفت: با توجه به موقعیت مکانی ایستگاه مولوی که در کنار بازار بزرگ تهران و کانون‌های جمعیتی منطقه ۱۲ تهران و بیمارستان‌های شهید اشرفی اصفهانی و شهید اکبرآبادی است، افتتاح این ایستگاه مترو در شرایط فعلی هدیه خوبی به مردم عزیزمان است تا بتوانند از این ایستگاه و شبکه مترو استفاده کنند.


وی افزود: ساخت خط ۷ مترو تهران از ۱۰ سال آغاز و به تدریج تکمیل شده است و ۲۲ کیلومتر از این خط در ۲ سال گذشته در ۳ مرحله وارد مدار بهره برداری شد.

 

مترو


ایستگاه‌های حد فاصل میدان بسیج تا میدان صنعت و ایستگاه‌های طول مسیر را به تدریج آماده می‌کنیم.


علی امام افزود: در ۲ سال گذشته برای تکمیل این ایستگاه حدود ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است. ظرفیت مسافرگیری در این ایستگاه به تدریج افزایش می‌یابد و در ۳ ماه اول در حدود ۵ هزار مسافر و به تدریج بیشتر می‌شود و به ۵۰ تا ۶۰ هزار مسافر در روز می‌رسد.


وی گفت: برنامه ما این است که بطور متوسط هر ماه یک ایستگاه افتتاح شود و با تامین مالی امیدواریم این هدف محقق شود و ۳ ایستگاه دیگر در خط ۷ مترو تهران به بهره برداری برسد.


بنابر این گزارش، ایستگاه متروی مولوی به عنوان یکصد و بیست و پنجمین ایستگاه مترو در تهران روز سه شنبه بهره برداری شد.

منبع: خبرگزاری صداو سیما

کد خبر 119208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha