تحقق اقتصاد مقاومتی در سایپا

پرشین خودرو: مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از سایپا گفت: در سایه مدیریت جهادی مدیران سایپا، اقتصاد مقاومتی در قالب رونق تولید، نهضت ساخت داخل و كاهش هزینه‌ها در این مجموعه محقق شده است.

به گزارش پرشین خودرو، صادق نجفی افزود: گروه خودروسازی سایپا با برخورداری از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های عظیم خود، از تهدید تحریم‌ها برای خود یك فرصت ایجاد كرده و با تكیه بر امكانات داخلی، محصولات جدیدی را برای عرضه به بازار در سال آینده طراحی و تولید كرده است.

به گفته وی عمده‌ترین هدف در صنعت خودرو ارتقای سطح رضایت مشتریان است و سایپا توانسته در سایه برخورداری از مدیریت جهادی، در این زمینه گام‌های بزرگی بردارد.

 

سایپا



نجفی ادامه داد: مدیریت سایپا استفاده از استعدادها و توانایی‌های جوانان را در دستوركار قرار داده و با فكر، برنامه‌ریزی و مدیریت مناسب، به‌دنبال حل مشكلات است.

دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه گفت: همه بخش‌های ذیربط در صنعت خودرو، باید این حوزه مهم اقتصادی كشور را مورد حمایت قرار دهند و مسیر رونق تولید را هموار كنند.

عضو قرارگاه رونق تولید كشور تصریح كرد: تحریم‌های ایجاد شده بر علیه این ملت، نخواهد توانست چرخه تولید را متوقف كرده و دشمنان را به اهداف شوم خود برساند.

کد خبر 119217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha