آغاز اولین فاز طرح ساماندهی خرید اینترنتی خودرو

سرپرست معاونت بازاریابی و فروش ایران‌خودرو اعلام کرد: از این پس این شرکت با هدف ایجاد فرصت برابر، رعایت حقوق مشتریان واقعی، افزایش شانس موفقیت و نیز تسهیل فرآیند ثبت‌نام خودرو، به هر مشتری کد کاربری و رمز عبور اختصاصی ارائه می‌دهد و از ۸ دی ماه ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو و ثبت‌نام خودرو، مستلزم تعریف کد کاربری و رمز عبور اختصاصی هر مشتری است.

به گزارش پرشین خودرو، اهورا گلیاری، اظهار کرد: با توجه به اهمیت رعایت حقوق مشتریان، کم کردن ضریب تاثیر اینترنت پرسرعت در فرآیند ثبت نام و نیز شناسایی مشتریان واقعی و نهایی، گروه صنعتی ایران خودرو اقدام به طراحی سیستم ایجاد پروفایل و دریافت کلمه و رمز عبور کرده و به فرآیند ثبت نام‌های اینترنتی این شرکت اضافه کرده است.

وی ادامه داد: در این رابطه در حقیقت کلیت موضوع، تفاوت چندانی با سایر خریدهای اینترنتی که در ایران و دنیا انجام می‌شود، ندارد. همانند همه خریدهای اینترنتی فرد متقاضی می‌تواند وارد سایت شده و تمام کالاها، نوع آن و رنگ را مشاهده کند؛ اما برای خرید و پرداخت نیاز به ورود با کد کاربری است که هویت خریدار را مشخص می‌کند. در این اقدام که اولین قدم در راستای ساماندهی خریدهای اینترنتی خودرو است، برای هر یک از کاربران، حساب کاربری مجزا در نظر گرفته می‌شود.

او افزود: این طرح فرصت را برای تمام خریداران برابر می‌کند. برای دریافت نام کاربری‌ای که مشتری با آن وارد شده و خرید خود را انجام دهد، کلید واژه‌ای درخواستی، کد ملی مشتری است که برای تمام مردم، شناسه شناخته شده است. ما از شماره‌ای که شرکت ایجاده کرده و ممکن است حفظ کردن آن برای مشتریان دشوار باشد، استفاده نمی‌کنیم؛ هر شخص با کد ملی خود برای اولین بار در هر ساعت از شبانه‌روز می‌تواند وارد سایت شده و پروفایل (حساب کاربری) برای خود ایجاد کند و می‌تواند با شناسه‌ای که خود مشتری تعریف کرده، وارد سایت شده و نسبت به خرید خود اقدام کند.

 

ایران خودرو



سرپرست معاونت بازاریابی و فروش ایران‌خودرو در رابطه با ایجاد فرصت برابر برای همه مشتریان تاکید کرد: تمام اطلاعات مشتری که قبلا وارد شده به صورت مستقیم در فرم‌های خرید کپی خواهد شد؛ بنابراین فرآیند ثبت‌نام تسهیل شده و مشکلی از جهت اینکه در زمان کوتاه مشتری بتواند اطلاعات را درست وارد کند، پیش نخواهد آمد. ضمن اینکه با افزوده شدن این مرحله به فرآیند ثبت‌نام، امکان سوءاستفاده برخی از افراد در به کار بردن مشخصات شخصی و کد ملی دیگران در ثبت نام خودرو محدود و مشتریان واقعی فرصت‌های بیشتری برای ثبت نام خواهند داشت.

گلیاری اعلام کرد: متقاضیان محصولات ایران خودرو از این پس می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو با دریافت کد کاربری و رمز عبور اختصاصی، نسبت به ثبت نام خودرو اقدام کنند. از آنجایی که این کد اختصاصی یک مشتری خواهد بود، برای مراجعات بعدی وی نیز فعال و معتبر خواهد بود. از این پس ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو و ثبت‌نام خودرو مستلزم تعریف کد کاربری و رمز عبور است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر فرآیند دریافت کلمه و رمز عبور در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو فعال شده و مشتریان می‌توانند با ورود به سایت، کد و رمز عبور خود را دریافت کنند. از روز یکشنبه هشتم دی ماه هرگونه خرید اینترنتی محصولات منوط به ثبت‌نام و دریافت و ارائه کلمه عبور و رمز اختصاصی هر مشتری خواهد بود.

منبع: ایسنا

کد خبر 119231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha