نمایش کامیون های عراقی سرقتی به خریداران ایرانی کامیون های استوک!

پرشین خودرو: مدیرعامل اتحادیه شرکت های حمل و نقل بار کشور از مدیر نوسازی، توسعه و برنامه‌ریزی ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای سازمان راهداری درخواست کرد تا در خصوص مصوبه واردات کامیون های استوک اطلاع رسانی و صحت و سقم موارد مطروحه را مشخص کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محمد خان بلوکی در نامه خود از صدراله بمانا خواسته بود تا اتحادیه شرکت های تعاونی حمل و نقل بار کشور را به منظور آگاه سازی رانندگان، یاری کند.

در این نامه آمده بود:
با توجه به مصوبه هیات دولت و تصمیم وزارت راه و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در اجرای طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل با استفاده از کامیون های استوک سه سال ساخت و تلاش جنابعالی در تحقق این مهم و در نظر داشتن این امر که صدور مجوز ورود هر نوع کامیون طبق مصوبه مجلس نیازمند اخذ گواهی و تضمین خدمات پس از فروش به مدت ۱۰ سال توسط شرکت واردکننده است، عده ای اقدام به ثبت نام و دریافت مبالغ صدها میلیون تومانی از متقاضیان کرده اند که متاسفانه این امر با نمایش دو دستگاه کامیون استاندارد اروپایی در شهرک کامیونداران اتفاق افتاده است.

 

کامیون استوک


طبق اطلاعات واصله، این کامیون ها یا از رانندگان ترانزیت ترکیه ای با پرداخت مبالغ هنگفت اجاره می شود یا کامیون های سرقتی خریداری شده از سارقان عراقی را پیش از اسقاط به این خریداران نشان داده اند.

مدیرعامل اتحادیه شرکت های حمل و نقل بار کشور در پایان این نامه خطاب به مدیر نوسازی توسعه ناوگان سازمان راهداری آورده بود: با توجه به عرایض فوق و تماس رانندگان از سراسر کشور، استدعا داریم تا با نگارش مکاتبه ای به این اتحادیه، صحت و درستی مصوبه را اعلام کنید تا اطلاع رسانی لازم به رانندگان متقاضی از این طریق انجام شود.

کد خبر 119237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha