سایپا، فروردین سال آینده تعهد معوق ندارد

پرشین خودرو: قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش گفت: در فروردین ماه سال آینده، دیگر تعهد معوق نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مجید باقری خوزانی، با بیان این مطلب گفت: چنانچه بتوانیم منابع مالی کمکی از بانک مرکزی دریافت کنیم این توانایی در گروه خودروسازی سایپا وجود دارد تا تولید روزانه از 2000 دستگاه به 2500 دستگاه افزایش یابد.
 

مجید باقری


عذرخواهی از تمام مشتریان سایپا

وی از تمام مشتریان خانواده بزرگ گروه خودروسازی سایپا بابت تاخیرهایی که در تحویل برخی خودروها ایجاد شده است، عذرخواهی کرد و اظهار داشت: ما در مجموعه سایپا تلاش می کنیم تا با افزایش تولید خودرو، بازه تاخیرها را کوتاه تر کنیم.

قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش اضافه کرد: تمام جریمه مرتبط با تاخیر در برخی خودروهای مشتریان را تقدیم آنها خواهیم کرد.

به گفته باقری، به دلیل وجود تعهدات معوق قبلی، پیش فروش های فعلی گروه خودروسازی سایپا زمانی انجام می شود که تعهدات گذشته پاس شده یا کم باشد.

وی تنها راه پاسخ گویی به تعهدات معوق مشتریان گروه خودروسازی سایپا که در اختیار این گروه است را افزایش تولید، افزایش تولید و افزایش تولید دانست.

باقری خوزانی در پایان خاطرنشان کرد: به همت جوانان سایپا در صنعت خودروسازی توانسته ایم از تمام سختی های این روزها در گروه سایپا عبور کنیم و تولید را افزایش دهیم.

کد خبر 119242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha