کد خبر 119269
۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
آتش سوزی در پارکینگ زامیاد

پرشین خودرو: ۶ دستگاه خودروی سواری وانت و پیکاپ در پارکینگ شرکت خودروی‌سازی زامیاد دچار آتش‌سوزی شد.

به گزارش پرشین خودرو، ساعت 3:28 بامداد امروز حادثه آتش‌سوزی در مسیر شرق به غرب بزرگراه فتح، پارکینگ شرکت خودروسازی زامیاد به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران زنگ ایستگاه‌های 111 و 59 را به همراه خودروهای پشتیبانی به صدا درآورد و آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

 

زامیاد

زامیاد
 

هادی اسداللهی شاد؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد دو دستگاه کانکس اداری به مساحت 6 مترمربع به‌طور کامل شعله‌ور شده بود.

وی با اشاره به شعله‌ور شدن 6 دستگاه خودروی سواری وانت و پیکاپ از قسمت موتور که همجوار کانکس پارک شده بودند، گفت: دود زیادی محوطه را فرا گرفته بود.

این فرمانده آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات پس از کنترل شعله‌های آتش و تلاش برای عدم سرایت به اطراف و مهار آن، سرانجام موفق به خاموش کردن آتش‌سوزی، سرد کردن محل حادثه و ایمن‌سازی آن شدند.

اسداللهی شاد با اشاره به لکه‌گیری، جابه‌جایی اجناس و اطمینان از عدم وجود شعله پنهان، تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه و تحویل به مالکان و نیروی انتظامی، به مأموریت خود پایان دادند.

زامیاد

زامیاد

کد خبر 119269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha