پل‌های مکانیزه عابر پیاده به معاونت حمل‌و‌نقل واگذار شد

پرشین خودرو: معاون خدمات شهری شهرداری تهران از واگذاری پل های مکانیزه عابر پیاده به معاونت حمل و نقل و ترافیک خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، مجتبی یزدانی در جلسه شورای معاونین خدمات شهری مناطق 22گانه شهر تهران که با حضور عطایی مدیر کل امور خدمات شهری، عنقایی سرپرست اداره کل برنامه ریزی و توسعه امور خدمات شهری، مدیران عامل حوزه خدمات شهری، حراست معاونت خدمات شهری، رحمان نژاد، معاون سازمان بازرسی در حوزه خدمات شهری و محیط زیست و معاونین خدمات شهری مناطق 22گانه برگزار شد، پس از ارائه گزارشاتی در خصوص آمار پیام های شهروندان در سامانه 137 در موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری گفت: تمامی پیام های درخواستی شهروندان در سامانه 137 در موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری باید به شکل ویژه و با دقت بررسی و در اسرع وقت رفع شود.

 

وی در ادامه با اشاره به هرس به موقع درختان در سطح شهر تهران گفت: تمامی مناطق 22گانه باید چوب و سرشاخه جمع آوری شده در منطقه خود را به 5 منطقه (1،4،15،18،22) تعیین شده از سوی سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران ارسال کنند. همچنین تمامی چوب و سرشاخه های جمع آوری شده تمامی مناطق در مکان تعیین شده ای در منطقه 18 به بیوکمپوست تبدیل می شود.

 

یزدانی


یزدانی پس از ارائه گزارشی در خصوص تولید کود کمپوست آلی گرانوله غنی شده در مجتمع پردازش و دفع آرادکوه و نیز فرایند تولید کود کمپوست از پسماندهای شهری گفت: تمامی مناطق 22گانه باید از کود تولیدی در مجتمع پردازش و دفع آرادکوه برای فضای سبز خود استفاده کنند. همچنین کود کمپوست تولیدی در مجتمع پردازش و دفع آرادکوه قابلیت ارسال به شهرها و باغات کشاورزی همجوار اطراف تهران را دارد.

یزدانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با تدابیر صورت گرفته و از آنجایی که پل های مکانیزه جزو المان های ترافیکی محسوب می شوند؛ از اول دی ماه سال جاری پل های مکانیزه به معاونت حمل و نقل و ترافیک واگذار گردید و از این پس متولی این امر این معاونت می باشد.


معاون خدمات شهری شهرداری تهران پس از ارائه گزارشی از پراکندگی سرویس های بهداشتی در سطح شهر تهران و الزام جانمایی و ساخت سرویس های بهداشتی در نقاط تعیین شده پس از نیازسنجی های لازم در راستای تامین سرانه های استاندارد تعریف شده در سطح شهر تهران برای استفاده عموم شهروندان گفت: سرویس های بهداشتی در سطح مناطق باید در نقاط کارشناسی شده و در راستای تامین سرانه آن منطقه و الزاما خارج از بوستان ها جانمایی و راه اندازی شود.ضمنا تمامی مناطق 22گانه در خصوص ایجاد سرویس های بهداشتی و تامین سرانه استاندارد در این خصوص ارزیابی خواهند شد.

وی در ادامه افزود: با پیش بینی های صورت گرفته انشاءالله طی دو سال آتی بیش از 600چشمه سرویس بهداشتی در مناطق مختلف شهر تهران و در محل های پرتردد شناسایی شده که توسط کارشناسان و مشاورین طراحی و جانمایی شده است، احداث و راه اندازی خواهد شد.

یزدانی در پایان بر لزوم آموزش نیروها در حوزه پسماند و فضای سبز تاکید کرد و گفت: برای اجرای مطلوب طرح کاپ نیازمند ارائه آموزش ها و اطلاع رسانی های لازم به شهروندان در این زمینه هستیم.

منبع: فارس

کد خبر 119308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha