وقتی پیکاپ الکتریکی R1T مثل یک تانک به دور خود می چرخد! + ویدئو

پرشین خودرو: پیکاپ الکتریکی شرکت تازه تاسیس ریویان می تواند در جای خود چرخش 360 درجه انجام دهد، همانند یک تانک!

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در حال حاضر شرکت خودروسازی تسلا یکی از بزرگ ترین و معتبرترین تولید کننده وسایل نقلیه الکتریکی در جهان است و به دنبال آن کمپانی خودروسازی فولکس واگن یک سرمایه گذاری هنگفت در برند اصلی و زیرمجموعه های خود انجام داده است تا به یک تولید کننده بزرگ وسایل نقلیه الکتریکی در جهان تبدیل شود، اما هیچکدام از آنان بیشتر از شرکت تازه تاسیس "ریویان" به فکر نوآوری در محصولات خود نیستند و اینکه استفاده از آنان را برای مشتریان خود آسان و آسان تر کنند.


این مقدمه چینی برای این بود که بگوییم شرکت "ریویان" چندی پیش از جدیدترین قابلیت خودروی پیکاپ الکتریکی خود یعنی R1T رونمایی کرده است و آن هم چرخش 360 درجه در یک نقطه خواهد بود. قابلیتی بسیار کاربردی که تاکنون در هیچ خودروی دیده نشده و نمونه آن را تنها در تجهیزات جنگی و مثال دقیق تر آن در تانک های زره پوش دیده ایم.


حال شرکت "ریویان" به لطف استفاده از چهار موتور الکتریکی بر روی تمامی چرخ های اتومبیل به صورت مجزا، موفق به عملی کردن چنین کاری شده است و کاربران می توانند در نقاطی که فضای محدودی برای چرخش وجود دارد، به راحتی اتومبیل خود را چرخانده و مسیر درست را در پیش بگیرند که در قالب یک ویدیو می توانید شاهد این قابلیت بسیار کاربردی بر روی خودروی پیکاپ "ریویان R1T" باشید.

جهت یادآوری بد نیست بدانید که سال گذشته و در نمایشگاه بین المللی لس آنجلس آمریکا، شرکت خودروسازی تازه تاسیس "ریویان" محصولات جدید خود را معرفی کرد که شامل یک خودروی پیکاپ تمام الکتریکی وهمچنین یک خودروی شاسی بلند تمام الکتریکی می شد که در این بین خودروی پیکاپ تمام الکتریکی این شرکت مورد توجه و تحسین تمامی رسانه های بزرگ بین المللی قرار گرفت، زیرا این خودرو در بخش فنی خود اعداد و ارقام شگفت انگیزی ارائه کرده و در ماه های گذشته با انتشار جزییات بیشتر از این اتومبیل، دانستیم که خودروی پیکاپ "ریویان R1T" بزرگ ترین مجموعه باتری های صنعت خودروسازی جهان را در خود جای داده است.

باتوجه به ادعای منابع خبری، قوی ترین نسخه اتومبیل مجموعه باتری های 180 کیلووات ساعتی داشته و متشکل از 7776 سلول انفرادی مجزا خواهد بود که در واقع بزرگ ترین مجموعه باتری های ساخته شده در جهان به شمار آمده و حالا بر روی این خودروی پیکاپ مورد استفاده قرار گرفته است. هرچند مشتریان علاوه بر مجموعه باتری های 180 کیلووات ساعتی، بسته به نیاز و همچنین پولی که پرداخت می کنند، امکان سفارش باتری های 105 کیلووات ساعت و همچنین 135 کیلووات ساعت را بر روی اتومبیل مورد نظر خود خواهند داشت.

کد خبر 119314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha