سومین نمایشگاه زنجیره تامین لاستیک برگزار می شود + جزئیات

پرشین خودرو: سومین نمایشگاه بین المللی زنجیره تامین صنایع لاستیک، 17 تا 19 دی ماه جاری در هتل المپیک تهران برپا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، "دستاوردها و توانمندی های زنجیره ارزش صنعت لاستیک کشور" همزمان با سال رونق تولید در سومین نمایشگاه زنجیره تامین صنایع لاستیک ارائه خواهد شد.


براساس این گزارش، افزون بر یکصد شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه مذکور حضور خواهند داشت که شامل تولیدکنندگان و واردکنندگان تایر و تیوپ، قطعات پلاستیکی، مواد اولیه و ماشین آلات، فعالان حوزه بازیافت، مراکز پژوهشی و مهندسی و آزمایشگاه، و شرکت های دانش بنیان صنعت لاستیک می شود.


همزمان با روز افتتاحیه سومین نمایشگاه زنجیره تامین صنایع لاستیک، یک جلسه تخصصی با 7 محور مرتبط با زنجیره تامین تایر به صورت سخنرانی و رایگان برگزار خواهد شد.

 

نمایشگاه لاستیک



"مدیریت دانش در صنعت تایر"، "نقش ویژن در صنعت لاستیک"، "عوامل و اثرات مثبت استفاده از روغن در تولید تایر سبز"، "کاربرد و اهمیت سیستم پروفایل متر در صنعت لاستیک" و ... از جمله مباحثی است که در جلسه تخصصی مورد اشاره، به آن پرداخته می شود.

یادآور می شود که سومین نمایشگاه زنجیره تامین صنعت لاستیک از سوی مرکز تحقیقات صنایع لاستیک و با همکاری انجمن صنعت تایر، وزارت صمت، سازمان ملی استاندارد، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی و... از 17 تا 19 دی ماه جاری برگزار خواهد شد و از ساعت 9 صبح تا 16 عصر پذیرای بازدیدکنندگان این نمایشگاه است.

کد خبر 119317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha