ارزان ترین هزینه تعمیر خودرو برای کدام خودروساز کدام است؟ + جدول

پرشین خودرو: موسسه CarMD با پردازش داده های بیش از 14.4 میلیون خودروی مختلف از سال 1996 میلادی تاکنون، موفق به استخراج اطلاعات ارزشمندی در خصوص کمترین خرابی و یا برندهای قابل اعتماد خودروسازی شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، هرساله اطلاعات مختلفی در خصوص قابلیت های اطمینان خودروها منتشر می شود، اما امسال شرایط کمی فرق می کند و موسسه CarMD با زیر و رو کردن اطلاعات بیش از 14.4 میلیون خودروی مختلف که سال تولیدشان بین سال های 1996 میلادی تا سال 2019 میلادی است، موفق به استخراج داده های ارزشمندی در رابطه با "قابل اعتمادترین برند خودروسازی"، "کم هزینه ترین خودرو"، "کمترین چراغ روشن شده برای چک کردن موتور" و... شده است که در پرشین خودرو سعی داریم مروری بر روی این اطلاعات داشته باشیم، هرچند این داده ها می تواند تاحدودی شبهه برانگیز باشد، زیرا در آنالیزهای انجام شده، قابل اعتمادترین برندهای خودروسازی را کسانی معرفی کرده اند که در آمارهای سالیانه جایگاه چندان مطلوبی در بین قابل اعتمادترین خودروهای فعال در بازار آمریکا نداشته اند. به هرحال برای بدست آوردن این اطلاعات زحمت زیادی کشیده شده و خروجی آن می تواند ارزشمند باشد.

 

جدول



وقتی صحبت از هزینه باشد، مقرون به صرفه ترین خودرو برای تعمیر قطعات موتور را می توانیم محصولات مختلف شرکت خودروسازی "کیا" بدانیم که هزینه متوسط برای تعمیر آنان چیزی حدود 321 دلار برآورد شده است، درحالی که با یک اختلاف بسیار کم پس از آن می توانیم به شرکت خودروسازی "مزدا" با هزینه 332 دلاری، محصولات "هیوندای" با هزینه 333 دلاری و همچنین محصولات "کرایسلر" با هزینه 337 دلاری اشاره داشت.

 



در بین خودروها، قابل اعتمادترین آنان خودروی هوندا CR-V مدل 2017 معرفی شده است و بعد از آن می توانیم به معرفی سوبارو اوت بک مدل 2017 و همچنین لکسوس NX مدل 2016 اشاره داشت و با کمی جستجوی بیشتر، می توانیم به خودروی سوبارو لگاسی مدل 2017 و خودروی هوندا سیویک مدل 2017 در لیست تاپ 5 رسید.

 



ارزان ترین وسایل نقلیه که هزینه تعمیرغیرموتوری خواهند داشت، به ترتیب خودروی سوبارو اوت بک مدل 2017 با هزینه تعمیر 60 دلاری، تویوتا پریوس مدل 2016 با هزینه تعمیر 67 دلاری، هیوندای توسان مدل 2017 با هزینه تعمیر 79 دلاری، کیا سول 2017 با هزینه تعمیر 82 دلاری و همچنین خودروی مرسدس بنز C کلاس مدل 2016 با هزینه تعمیر 85 دلاری معرفی شده است!

 



و اما در مجموع، کمپانی خودروسازی مرسدس بنز به عنوان قابل اعتمادترین خودروساز با کمترین میزان خرابی محصولاتش معرفی شده است و بعد از آن دو شرکت خودروسازی میتسوبیشی و بیوک قرار خواهند گرفت و اگر بخواهیم لیست تاپ 5 را کامل کنیم، می توانیم به شرکت های خودروسازی "رم" و "فورد" در جایگاه چهارم و پنجم اشاره داشت.

 

 

 

 

 



ترجمه: سجاد حیدری

کد خبر 119345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha