افزایش سهمیه بنزین در سال آینده بررسی می‌شود

پرشین خودرو: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال ۹۹ از بررسی احتمال افزایش سهمیه بنزین خودروها در سال آینده در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، هادی قوامی در نشست خبری ظهر امروز سه‌شنبه خود و در جریان تشریح مصوبات کمیسیون تلفیق درباره تصمیم‌گیری این کمیسیون در خصوص قیمت بنزین گفت: روز گذشته در جلسه کمیسیون تلفیق که با حضور آقای لاریجانی برگزار شد این بحث مطرح شد که آیا امکان کاهش قیمت سوخت در سال آینده را داریم یا خیر؟

در حال حاضر بیشتر بحث پیرامون این موضوع است که بتوانیم سهمیه خودروها را قدری افزایش دهیم. قرار شد این موضوع به کمک دولت و مرکز پژوهش‌ها مورد بررسی قرار گیرد که آیا ظرفیتی برای افزایش سهمیه خودروها خصوصا در زمان افزایش مصرف مثل ایام نوروز و تابستان وجود دارد که ممکن است در این زمینه تغییراتی اتفاق بیفتد.

بنزین

 

این نماینده مجلس با تأکید بر اینکه هنوز مصوبه‌ای مبنی بر تغییر سهمیه سوخت خودروها در کمیسیون تلفیق به تصویب نرسیده، درباره پیشنهادات نمایندگان برای تغییر قیمت بنزین نیز گفت: ما هنوز وارد بررسی تبصره‌های مربوطه نشده‌ایم و پیشنهاد نیز هنوز مطرح نشده است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه این کمیسیون در تبصره ۶ لایحه بودجه یادآور شد: بر اساس این مصوبه مقرر شد سال آینده ۲ هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان از محل ۱۰ درصد عوارض برق مشترکان برق به جز مشترکان روستایی، عشایری و چاه‌های کشاورزی گرفته شود و برای برق رسانی در نقاط روستایی و تامین هزینه‌ی انرژی‌های تجدید پذیر و پاک اختصاص یابد.

منبع: ایسنا

کد خبر 119363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha