طرح 15 روزه «هوای پاک» در گروه بهمن اجرا می شود + جزئیات

پرشین خودرو: در هفته های اخیر اغلب شهرهای کشور شاهد افزایش غلظت ذرات معلق در هوا بوده اند و شاخص آلودگی هوا این روزها هوای ناسالم و خطرناک را به افراد هشدار می دهد.

به گزارش پرشین خودرو، خودروهای سواری نقش به سزایی در افزایش سطح آلودگی هوا در شهر ها را دارند و این موضوع هر ساله با آغاز فصل سرما منشاء آلودگی های گسترده و جان باختن بسیاری از افراد می شود.

خودروهای سواری از طرق متفاوتی موجب تولید و انتشار ذرات معلق در هوای کشور می‌شوند که بخشی از ذرات از اگزوز خودروهای سواری خارج‌ می‌شود و بخش دیگر ناشی از سایش لنت ترمز، تایر و سطح جاده است و به همین منظور سرویس های دوره ای به موقع می تواند به کاهش تاثیرگذاری این امر کمک کند.

در همین راستا سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن از اجرای طرح پانزده روزه هوای پاک برای کمک به کاهش آلودگی هوا خبر داد و از 14 لغایت 30 دی 98 به مشتریان دارای خودروی B30 ،H2 و وانت کارا 2000cc خدماتی را ارائه خواهد کرد.

 

گروه بهمن



در طرح هوای پاک برای دارندگان خودروهای مذکور تخفیف قابل توجهی در ارائه قطعاتی از جمله فیلتر هوا، روغن و فیلتر روغن، ضد یخ، شمع موتور و علاوه بر آن عیب یابی با دستگاه دیاگ، بازدید عملکرد بخاری در نظر گرفته شده است و همچنین اجرت خدمات یاد شده در این طرح رایگان است.

گفتنی است طرح هوای پاک در نمایندگی های منتخب گروه بهمن در سطح کشور و همچنین نمایندگی مرکزی در شهر تهران برای کمک به کاهش آلودگی هوا به اجرا در می آید.

کد خبر 119410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha