تحویل 100 هزار دستگاه خودرو در 2 ماه گذشته / اتمام تعهدات معوق ایران خودرو تا پایان خرداد 99

پرشین خودرو: قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در حوزه بازاریابی، فروش و خدمات پس فروش گفت: ایران خودرو در راستای جلب رضایت مشتریان در دو ماه اخیر بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان داده است.

به گزارش پرشین خودرو، محسن ناقدی با بیان این مطلب افزود: گروه صنعتی ایران خودرو هیچ‌گونه تعهد معوقه‌ای در فروش‌ فوری خود ندارد و خودروهای فروش رفته در این طرح‌ها به روز شده است.

وی گفت: با افزایش تیراژ تولید، به بخش مهمی از تعهدات معوق در قبال مشتریان تا پایان اسفندماه عمل خواهیم کرد و پیش بینی می‌کنیم تا خردادماه سال آینده تمامی تعهدات معوق به صفر برسد.

 

ایران خودرو



ناقدی با اشاره به اینکه درحال حاضر تعهد معوق در طرح‌های پیش‌فروش در ۱۲ خودرو برای مشتریان حقیقی نداریم، افزود: درحال حاضر طرح پیش‌فروش محصولات ایران خودرو با تعریف کد کاربری و رمز عبور برای متقاضیان انجام می‌شود. در این طرح که برای نخستین بار متقاضیان ملزم به تعریف کد کاربری و رمز عبور برای ورود به سایت فروش شده اند، علاوه بر کاسته شدن از ترافیک در صف متقاضیان، روند ثبت نام در بازه زمانی طولانی‌تری ادامه دارد.

وی تاکید کرد: گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد با همدلی قطعه‌سازان تعداد تولید در دو بخش سواری و تجاری آذر ماه امسال را نسبت به آذر ماه سال گذشته به میزان ۱۰۱ درصد افزایش دهد.

ناقدی خاطرنشان کرد: ایران خودرو برنامه‌های خوبی در توسعه محصولات جدید دارد که محصول ۳۲۳ یکی از آنهاست.

کد خبر 119413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha