از مشتریان سایپا عذرخواهی می‌کنیم / ارائه طرح جایگزین برای مشتریان رنو با سود 350 درصدی!

پرشین خودرو: قائم مقام مدیرعامل سایپا در بازاریابی و فروش با اشاره به سیاست راهبردی سایپا در پاسخ گویی و شفافیت همراه با صداقت، گفت: از مشتریان سایپا عذرخواهی می‌کنیم.

به گزارش پرشین خودرو، مجید باقری با بیان این مطلب افزود: در مورد محصولات گروه رنو، سایپا سفارش‌های لازم را انجام داده بود اما رنویی‌ها بدعهدی کرده و به تعهدات عمل نکردند با این حال سایپا برای مشتریان رنو بسته پیشنهادی جذاب ارائه کرده است.


وی با تاکید بر اینکه بسته پیشنهادی سایپا برای جایگزینی محصولات رنو ۳۵۰ درصد سود دارد، گفت: سه محصول با قیمت قبل به‌ جای محصولات رنو به مشتریان می‌دهیم و در بسیاری موارد سراتو و چانگان را با رنو جایگزین کرده و به مشتریان داده‌ایم علاوه بر آن‌ که سود مشارکت پرداخت کرده‌ایم، جریمه تاخیر هم به مشتریان پرداخت شده است.


باقری تصریح کرد: طرح‌های جایگزین ما به‌گونه‌ای است که مشتریان درصورت انتخاب هرکدام، ۳۵۰ درصد سود دریافت می‌کنند.

 

رنو



قائم مقام مدیرعامل سایپا با بیان اینکه قبل از تیرماه ۹۹ تعهداتمان را به صفر می‌رسانیم، گفت: مشکل خریداران سیتروئن C3 حل شده و تعداد اسناد باقیمانده کمتر از ۲۰ عدد است.

وی با اشاره به وضعیت تولید در شرکت های زیرمجموعه سایپا، گفت: شرکت‌های سایپا، زامیاد و مگاموتور رکورد تولید خود را شکسته‌اند.

باقری گفت: برنامه ما افزایش تولید با جذب تسهیلات و کمک و حمایت مالی است.

وی با اعلام کار بر روی عرضه محصولات جدید در سال آینده، گفت: محصولات کوییک و ساینا را با استفاده از نظر مشتریان و کارشناسان خودرویی تغییر داده‌ایم، پلت‌فرم اختصاصی SP100 را طراحی کرده‌ایم و چندین محصول با قابلیت‌های متفاوت مبتنی‌بر آن عرضه خواهیم کرد.
 

کد خبر 119414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha