نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر معرفی می شود

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی میتسوبیشی اعلام کرد که خودروی نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر به همراه یک شاسی بلند کوچک تر در سال 2020 میلادی رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نسل سوم میتسوبیشی اوتلندر نزدیک به 8 سالی می شود که به بازار آمده و شرکت خودروسازی میتسوبیشی در این مدت بروزرسانی های ظاهری و تجهیزاتی برای آن ارائه کرده است. حال در کنار محصولات جدید و بروزرسانی های برخی از محصولات میتسوبیشی که در سال های اخیر معرفی شده، لازم است که این خودروساز ژاپنی به برندهای پرطرفدار و جا افتاده خود در بازارهای جهانی هم توجه کند.

 

به همین دلیل در طول سال های اخیر در حال توسعه نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر بوده و با پیشرفت های چشمگیر این پروژه، کمپانی خودروسازی میتسوبیشی به خود جرات داده است تا این موضوع را مطرح کند که در سال جدید میلادی خودروی نسل جدید اوتلندر به همراه یک خودروی شاسی بلند کاملا جدید کوچک تر معرفی خواهد شد.

 

میتسوبیشی



به گفته میتسوبیشی، نسل جدید اوتلندر تا نیمه دوم سال راه اندازی شده و به همراه یک خودروی شاسی بلند کاملا جدید روانه بازار خواهد شد، هرچند این خودرو براساس پلتفرم مشترک اتحاد آن با کمپانی خودروسازی "رنو نیسان" توسعه پیدا کرده است و به همین دلیل سرعت توسعه و راه اندازی آن افزایش پیدا کرده و احتمالا می توانیم انتظار پیشرانه های نام آشنای اتحاد رنو نیسان بر روی خودروی نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر را هم داشته باشیم.

خبر بزرگ برای طرفداران محصولات میتسوبیشی، می تواند ارائه یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی جدید برای شاسی بلند نسل جدید اوتلندر باشد. مدیر بخش اروپایی شرکت خودروسازی میتسوبیشی اعلام کرد که در سال جاری یک خودروی کاملا جدید و همچنین خودروی نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر معرفی خواهند شد و به همراه این دو محصول و برای هردوی آنان، یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی جدید در نظر گرفته شده است که می تواند بهره وری بهتر سوخت را به همراه داشته باشد.
 

کد خبر 119440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha