پیام تسلیت مدیر عامل بانک ایران زمین، به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

پرشین خودرو: شهادت سردار رشید اسلام «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس را به فرمانده معظم کل قوا و مردم شهید پرور ایران زمین تسلیت عرض می کنیم.

به گزارش پرشین خودرو ، متن پیام تسلیت مدیر عامل بانک ایران زمین:

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین ءامنوا و هاجروا و جهدوا فی‌ سبیل‌الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون»کسانی که ایمان آورده و هجرت کرده و در راه خدا با مال و جانشان به جهاد پرداخته‌اند، نزد خدا مقامی هر چه والاتر دارند و اینان همان رستگارانند».


سردار قاسم سلیمانی این فرزند وطن، امروز پس از سالها مجاهدت در راه حق به آرزوی دیرینه خود رسید و به پیشوای خود سید الشهدا (ع) و همرزمان شهیدش پیوست .


شهادت سردار رشید اسلام، بزرگ مرد عرصه نبرد با دشمنان ایران اسلامی، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تعدادی از همرزمانش، در حمله‌ی بزدلانه‌ی نیروهای آمریکایی را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت الله خامنه‌ای، مردم شهید پرور کشورمان و خانواده‌های عزیز این شهیدان والا مقام تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.


بدون شک بر کسی پوشیده نیست که آرامش امروز کشور مدیون و مرهون از خود گذشتگی و مبارزه‌ی این مردان جان برکف است و امیدوارم بتوانیم راهشان را در سایه‌ی ایمان و اعتقاد به خداوند متعال ادامه دهیم .


در پایان با قلبی آکنده از اندوه، ضمن تسلیت مجدد این ضایعه جانگداز از خداوند متعال علو درجات این شهید بزرگوار و همرزمانش را خواستارم .

کد خبر 119463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha