آمادگی فرودگاه‌ها برای عزاداران سردار شهید سلیمانی

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آمادگی این شرکت برای اتخاذ تدابیر ویژه در اعزام و پذیرش پروازهای فوق‌العاده ویژه هموطنان عزادار برای حضور در مراسم تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سیاوش امیرمکری ضمن تسلیت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از آمادگی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برای جابه‌جایی به‌موقع عزاداران از فرودگاه‌های مختلف به تهران برای حضور در مراسم تشییع این شهید بزرگوار خبر داد.

وی ادامه داد: ‌در صورت بالابودن تقاضا آماده پذیرش پروازهای فوق‌العاده بر اساس نیاز شرکت‌های هواپیمایی هستیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزود: در صورت اعلام نیاز شرکت‌های هواپیمایی، فرودگاه‌ها آماده اتخاذ تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به پروازهای فوق العاده هستند.


پرواز حامل پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی صبح امروز ساعت 04:30 در فرودگاه اهواز به زمین نشست.

پیکر شهید عزیز سردار سلیمانی ظهر امروز به مشهد مقدس منتقل و به طواف امام رضا (ع) برده می‌شود و پس از تشییع بعد از ظهر امروز به تهران آورده می‌شود.

صبح فردا پس از تشییع پیکر سردار سلیمانی در تهران، این پیکر مطهر به قم منتقل می‌شود و پس از تشییع، از طریق ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) راهی کرمان، زادگاه این شهید عزیز خواهد شد و روز سه‌شنبه در کرمان تشییع و خاکسپاری می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 119473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha