نگاهی به کارکرد مچ بند هوشمند کراس اوور جدید مدیران خودرو

پرشین خودرو: اخیرا شرکت مدیران خودرو محصول جدید خود ام وی ام ایکس 55 را به صورت محدود وارد بازار و فروش آن را آغاز کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، این خودرو دارای آپشن بسیار مدرن و خاصی است که تنها در خودروهای بسیار لوکس بازار ایران وجود دارد و همین امر موجب جلب نظر بسیاری شده است.

جا دارد تا در اینجا به نحوه عملکرد این ساعت توجه ویژه داشته باشیم.

 

مچ بند



با در دست داشتن این ساعت می توان برخی ادوات کنترلی خودرو را در دست گرفت.

در خصوص کاربردهای این مچ بند هوشمند می توان به استارت زدن خودرو از روی ساعت، باز کردن درب صندوق عقب، بالا و پایین کردن شیشه ها از راه دور، مشاهده تماس های ورودی و پیام ها، چک و کنترل کردن سوابق پزشکی و سلامتی و نظارت بر ضربان قلب و .... اشاره کرد.

این امکانات نشان می دهد که ایکس55 یک کراس اوور مدرن و امروزی است که با طراحی مدرن و امکانات تکنولوژیک به روز و ارزشمند خود می تواند مورد توجه قرار گیرد.

مدیران خودرو با عرضه خودروی ایکس 55 به خوبی نشان داد که استراتژی شرکت مدیران خودرو عرضه خودروهای با تکنولوژی و امکانات بالا و ارزشمند است که می توانند بسیاری از خودروهای خارجی را به چالش بکشد.

یادآور می شود، خودروی ایکس 55 به صورت محدود و با 4 سال یا 100000 کیلومتر گارانتی به همراه 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان در دسترس متقاضیان است.

کد خبر 119484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha