تداوم نهضت داخلی سازی قطعات نیازمند همکاری تمام دستگاههاست

پرشین خودرو: مدیرعامل ایران خودرو از افزایش شمارگان تولید روزانه این خودروساز به بیش از ۲ هزار دستگاه در ماه‌های پایانی سال جاری خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در نشست هیات مدیره انجمن قطعات و مجموعه های خودرو گفت: افزایش شمارگان تولید با حفظ کیفیت و تعمیق ساخت داخل نمادی از مقاومت در جبهه اقتصادی در برایر تحریم‌ها است.

وی با اشاره به هم دلی خوب قطعه‌سازان برای رونق تولید خاطرنشان کرد: تشکیل میزهای ساخت داخل باعث شد، سازندگان قطعات به چرخه تولید بازگردند و خودروهای تولید شده با کسری قطعه، تکمیل و تحویل مشتریان شود.

مقیمی تصریح کرد: برای تداوم نهضت داخلی سازی قطعات نیازمند همکاری همه دستگاه‌های ذیربط هستیم.

 

مدیرعامل ایران خودرو و قطعه سازان


مدیرعامل ایران خودرو بر تولید صادرات محور تاکیدکرد و اظهار كرد: با تداوم افزایش تولید و به‌کارگیری مکانیزم‌هایی در صادرات، رسیدن به بالانس ارزی با تلاش شبانه روزی در ایران خودرو محقق خواهد شد.

در ادامه حسن وفادار نایب رئیس هیات مدیره ایران خودرو با قدردانی از تعامل مطلوب انجمن‌های قطعه‌سازی با این خودروساز گفت: اجازه ورود قطعات بی کیفیت به خطوط تولید را نخواهیم داد تا تصویر ذهنی مشتریان نسبت به ایران خودرو مخدوش نشود.


وی تصریح کرد: تولید روزانه ۲ هزاردستگاه فعلی که با همکاری سازندگان و کارگران خطوط تولید صورت گرفته، مقدس است، زیرا ۷۰ درصد این میزان تولید ساخت داخل است .


وفادار تاکیدکرد: تفکر برگزاری میزهای داخلی سازی قطعات باید به الگویی برای دیگر صنایع تبدیل شود.

سید مرتضی مرتضوی رئیس هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو نیز از تدبیر تیم مدیریتی ایران خودرو در خصوص احیای زنجیره تامین قدردانی و اظهار كرد: با تلاش و وحدت آرامش به صنعت خودرو و به خصوص ایران خودرو بازگشته است.

وی تاکید کرد: انجمن قطعه سازان برای تحقق اهداف تولید ایران خودرو از هیچ كوششی دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 119561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha