دستیار صوتی آمازون به لامبورگینی هوراکان می آید + ویدئو

پرشین خودرو: سیستم های تشخیص صوتی یا دستیار صوتی در اتومبیل چیز جدیدی نیستند، با این حال کمپانی خودروسازی لامبورگینی برای اولین بار است که یک دستیار صوتی به محصولات خود اضافه می کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مشارکت بین کمپانی خودروسازی لامبورگینی و همچنین آمازون به صاحبان خودروی "لامبورگینی هوراکان Evo" اجازه خواهد داد تا بتوانند از دستیار صوتی "الکسا" استفاده کنند و نیازهای خود و یا تغییراتی که می خواهند در اتومبیل انجام دهند را بدون صرف زمان و گشتن در منوی سیستم سرگرمی اتومبیل و یا تنظیم سیستم تهویه اتاق که خود موجب حواس پرتی راننده هنگام رانندگی می شود، به دستیار صوتی الکسا انتقال داده و منتظر انجام آن به صورت کاملا سیستمی باشند. به طوری که شما می توانید یک دمای اتاق متعادل از سیستم طلب کنید، گرمکن صندلی خود را روشن کنید، جزییات فنی اتومبیل را در حین رانندگی بخواهید، به دنبال نزدیک ترین رستوران بگردید، یک موقعیت مکانی در مسیریاب تعیین کنید و بسیاری از کارهای دیگر که دستیار صوتی الکسا در خودروی لامبورگینی هوراکان Evo برای شما انجام خواهد داد.

در حال حاضر این سیستم تنها بر روی لامبورگینی هوراکان Evo مورد استفاده قرار خواهد گرفت، اما این می تواند شروع کار باشد و بر روی دیگر محصولات لامبورگینی هم می توانیم انتظار چنین سیستمی را در آینده داشته باشیم. در حال حاضر آمازون الکسا بر روی محصولات منتخب شرکت خودروسازی لینکلن، فورد، لکسوس، آئودی و همچنین شرکت خودروسازی تویوتا مورد استفاده قرار می گیرد.

لامبورگینی می گوید که این سیستم در مدل های 2020 لامبورگینی هوراکان Evo که شامل تمامی مدل های چهارچرخ محرک و محور عقب محرک آن می شود، مورد استفاده قرار خواهد گرفت و تحویل اولین خودروهای لامبورگینی با این سرویس در بهار سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.



 

کد خبر 119564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha