کد خبر 119574
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
فراخوان شرکت مترو جهت حمایت از بومی‌سازی

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت مترو تهران از فراخوان شرکت مترو برای پیمانکاران جهت حمایت از بومی‌سازی تجهیزات مترو خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، علی امام، مدیرعامل شرکت مترو تهران اظهارداشت: از ابتدای سال 1398 کمیته ای به نام ساخت داخل با هدف تکیه بر توانمندی شرکت‌های ایرانی جهت تامین نیازمندی‌های سخت افزاری خطوط و ایستگاه‌های مترو ، در شرکت راه آهن شهری تهران و حومه راه اندازی شد.


وی با اشاره به اینکه برنامه‌ها و تصمیم‌های این کمیته توسط هیات مدیره شرکت به طور دقیق رصد می‌شود، عنوان کرد: وظیفه اصلی کمیته ساخت داخل، شناخت و انتخاب پیمانکاران واجد شرایطی است که ضمن رعایت استانداردها ی مورد تایید شرکت مترو ، بتوانند تجهیزاتی همانند قطعات واگن ، آسانسور، پله برقی را با بهترین کیفیت ممکن و هزینه‌ای قابل قبول از محل تولید داخل تامین کنند.

 

علی امام

 


امام با اشاره به این که هیأت مدیره شرکت مترو بر سرعت بخشیدن در بهره گیری از توان شرکت‌های داخلی تاکید دارد،گفت: خوشبختانه فراخوان این کمیته به شرکت های داخلی، با استقبال خوبی مواجه شده است.

مدیرعامل شرکت مترو در پایان تاکید کرد: ماموریت اصلی کمیته ساخت داخل، بومی سازی تجهیزات مترو در شرایط سخت تحریم‌های بین المللی است .فعالیت‌های این کمیته قرار است منجر به کاهش هزینه تامین تجهیزات و قطعات، ارتقا توان و ظرفیت شرکت‌های داخلی و حمایت از ساخت داخل شود.

منبع: فارس

کد خبر 119574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha