کد خبر 119640
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
تسهیل دوگانه سوز کردن خودروها با ارائه وام

پرشین خودرو: عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دوگانه سوز کردن خودورها علاوه‌بر کمک به مردم در وضعیت نامناسب اقتصادی کنونی، مصرف بنزین را نیز کاهش داده و به دنبال آن از آلودگی هوا کاسته می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، هدایت الله خادمی با اشاره به ضرورت در نظر گرفتن منابعی برای ارائه تسهیلات و وام به متقاضیان دوگانه‌سوز کردن خودروها در لایحه بودجه سال 99، گفت: با توجه به افزایش قیمت بنزین تقاضا برای دوگانه‌سوز کردن خودروها افزایش یافته است به همین دلیل ارائه تسهیلات کم‌بهره به مردم ازسوی بانک‌ها برای دوگانه‌سوز کردن خودروها ضروری است، این کار علاوه بر کمک به مردم در وضعیت نامناسب اقتصادی کنونی، مصرف بنزین را نیز کاهش داده و به دنبال آن از آلودگی هوا کاسته می‌شود.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایران دومین تولیدکننده گاز جهان است به همین دلیل گاز سوخت پاک و در دسترسی است بنابراین کمک به گازسوز کردن خودروها برای دولت کار غیرممکنی نیست.

 

خادمی


وی افزایش جایگاه‌های سوخت و دوگانه سوز کردن خودروها را ازجمله اقدامات ضروری برای افزایش استفاده از سوخت پاک دانست و گفت: کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 باید منابعی را برای دوگانه‌سوز کردن خودروها و ارتقاء جایگاه‌های CNG در نظر بگیرد چراکه کم کاری در این زمینه مشهود است.


بیشتر بخوانید: گلمرادی: دولت برای دوگانه سوز شدن خودروها به مردم وام دهد

عضو کمیسیون انرژی مجلس ایجاد زیرساخت‌ها، کاهش هزینه‌های دوگانه‌سوز کردن خوردوها و پرداخت وام را از عوامل اصلی برای جایگزینی CNG به جای بنزین و کمک به گازسوز کردن خوردوها دانست.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

کد خبر 119640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha