پروانه فعالیت شرط تخصیص سهمیه سوخت وانت‌بارها

پرشین خودرو: معاون حمل و نقل بار و کالای سازمان حمل و نقل و ترافیک گفت: مالکان وانت‌بارهای بنزین‌سوز برای دریافت پروانه فعالیت و بهره‌مندی از سهمیه سوخت به سامانه بارانه مراجعه کنند.

به گزارش پرشین خودرو، مهدی اسماعیل‌بیگی با بیان این مطلب، شرط بهره‌مندی وانت‌بارها از سهمیه سوخت را طبق مصوبه کارگروه تخصیص سوخت و ابلاغیه وزارت کشور، دریافت پروانه فعالیت دانست و از تمامی مالکان وانت‌بارهای بنزین‌سوز خواست برای اخذ پروانه به سامانه بارانه مراجعه کنند.

 

سهمیه سوخت


وی گفت: تمهیدات لازم برای صدور پروانه فعالیت حدود 300 هزار ناوگان وانت بار بنزین‌سوز پلاک تهران انجام شده و مالکان محترم می‌توانند پروانه فعالیت خود را از نشانی اینترنتی Baraneh.tehran.ir دریافت کنند.


بنا براعلام روابط عمومی سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، اسماعیل‌بیگی افزود: با توجه به اجرای طرح سهمیه‌بندی ناوگان بنزین‌سوز از اواخر آبان ماه امسال، سهمیه سوخت وانت‌بارها براساس پیمایش تعلق گرفته و به همین منظور ناوگان متقاضی فعالیت در بخش حمل ونقل عمومی بار باید با مراجعه به سامانه بارانه شهرداری تهران که زیرمجموعه سیستم جامع حمل ونقل عمومی است، پروانه فعالیت بگیرند.

کد خبر 119643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha