پورشه تایکان 4S، بهترین خودروی الکتریکی جهان از دید روزنامه "سان"

پرشین خودرو: روزنامه بریتانیایی سان معتقد است که خودروی پورشه تایکان 4S تمام الکتریکی می تواند بهترین خودروی الکتریکی جهان باشد که مردم قادر به تجربه آن خواهند بود.

به گزارش پرشین خودرو، کمپانی "تسلا" را می توانیم به نوعی اولین پیشرو در تولید وسایل نقلیه تمام الکتریکی با عملکرد بالا بدانیم که بسیاری از خودروسازان بزرگ جهانی را مجبور کرد تا حداقل یک خودروی تمام الکتریکی در سبد فروش خود داشته باشند، همچون کمپانی خودروسازی پورشه که به دنبال رقابت با این خودروساز آمریکایی، یک خودروی تمام الکتریکی عملکرد بالا تحت عنوان "تایکان" معرفی کرده است و در مدل های مختلف به مشتریان خود عرضه می کند. حال با ورود این خودرو به بازار، به نظر می رسد که معادلات برای تسلا در حال چرخش بوده و مشتریان ترجیح می دهند تا جدیدترین ساخته کاملا الکتریکی شرکت خودروسازی پورشه را تجربه کنند.

با عرضه پورشه تایکان به بازار، شاهد نظرات مثبت بسیار زیادی در رابطه با آن هستیم و فارغ از نسخه های مختلف آن، به نظر می رسد که هرکسی تجربه رانندگی با آن را داشته باشد، تحت تاثیر قابلیت های شگفت انگیز آن قرار خواهد گرفت. این دقیقا همان اتفاقی است که برای نشریه بریتانیایی "د سان" هم رخ داده است و با تجربه رانندگی نسخه "تایکان 4S"، به این واقعیت اعتراف کرده اند که خودروی پورشه تایکان می تواند تجربه ای شگفت انگیز برای کاربرانش داشته باشد و به همین دلیل آن را بهترین خودروی الکتریکی جهان معرفی کرده اند.

 

پورشه تایکان



د سان را می توانیم دهمین نشریه پرفروش جهان و همچنین تا اواخر سال ۲۰۱۳ میلادی، پرفروش ‌ترین نشریه نسبت به سایر نشریات دیگر در بریتانیا بدانیم که در حال حاضر جای خود را به "دیلی میل" داده و در جایگاه دوم پرفروش ترین نشریه بریتانیایی قرار گرفته است که باز هم یکی از پرمخاطب ترین نشریات دنیا به شمار خواهد رفت، به همین دلیل انتخاب خودروی "پورشه تایکان" به عنوان بهترین خودروی الکتریکی جهان توسط این نشریه مورد توجه قرار گرفته است و فارغ از مدل های مختلف آن، می تواند در هر نسخه ای یک تجربه ناب و هیجان انگیز برای مخاطبانش داشته باشد.

یکی از نکات تحسین برانگیز پورشه تایکان 4S از نظر نشریه "د سان"، احساس کوچکی و سبک تر بودن اتومبیل نسبت به دیگر خودروهای الکتریکی خواهد بود که در کیفیت رانندگی آن تاثیر بسیار زیادی گذاشته است و از طرفی دیگر دانش فنی بسیار بالا و پویای شرکت پورشه خواهد بود که علاوه بر دیگر محصولات این شرکت، برای اولین خودروی تمام الکتریکی این شرکت مستثنی نبوده است و می توانیم کیفیت رانندگی بسیار بالای دیگر محصولات پورشه را در این نسخه تمام الکتریکی هم تجربه کرد.
 

کد خبر 119660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha