کد خبر 119667
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
۹۵ درصد واحدهای اسقاط خودرو تعطیل است

پرشین خودرو: رئیس هیات مدیره انجمن صنفی مراکز اسقاط خودروهای فرسوده گفت: هم اکنون ۹۵ درصد مراکز اسقاط خودرو تعطیل هستند.

به گزارش پرشین خودرو، محمدحسین گودرزی رئیس هیات مدیره انجمن صنفی مراکز اسقاط خودروهای فرسوده کشور، درباره وضعیت اقساط خودرویی اظهار کرد: به دلیل مشکلات متعدد هم اکنون ۹۵ درصد مراکز اسقاط خودرو تعطیل هستند.

او ادامه داد: متاسفانه دولت هیچ حمایت و فکری برای اقساط خودرویی نکرده است، این در حالی است که باتوجه به آلودگی هوا در کشور، باید به این امر توجه جدی شود.

گودرزی در پاسخ به این پرسش که برای گواهی اسقاط خودروی فرسوده در ازای واردات خودرو مشکلاتی وجود داشته است، هم اکنون روند به چه صورت است؟ گفت: متاسفانه هنوز این مشکل حل نشده است و مراکز اقساط خودرویی، همچنان با این امر درگیرند.

 

اسقاط خودرو


رئیس هیات مدیره انجمن صنفی مراکز اسقاط خودروهای فرسوده کشور با اشاره به اینکه اگر مشکل اسقاط خودرویی به طور قطع حل شود می‌تواند در آلودگی هوا تاثیرگذار باشد تصریح کرد: این در حالی است که حل مشکلات این حوزه، می‌توانست اول، نقدینگی را به این مراکز برگرداند و دوم آنکه تعدادی از خودرو‌های فرسوده را از چرخه خارج کند. اما دولت، کاری در این موضوع انجام نداده است.

گودرزی با تاکید بر اینکه مشکلات اسقاط خودرویی به مراتب بیشتر شده است اظهار کرد: متاسفانه هیچ یک از مشکلات واحدهای اسقاط خودرو حل نشده این در حالی است که متولیان زیادی همچون وزارت صمت، وزارت راه و شهرسازی، ستاد حمل و نقل سوخت، محیط زیست در این موضوع دخیل هستند. اما هیچ کدام به داد ما نرسیدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 119667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha