کد خبر 119689
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
تشریح جزئیات جلسه تامین واگن و اتوبوس

پرشین خودرو: رییس شورای اسلامی شهر تهران جزئیات جلسه معاونت هماهنگی رئیس جمهور در خصوص تامین واگنها و اتوبوسها را تشریح کرد.

به گزارش پرشین خودرو، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در خصوص برگزاری جلسه‌ای با معاونت هماهنگی رییس جمهور و خروجی این جلسه گفت: روز گذشته این جلسه برگزار شد.

وی افزود: همه دست اندرکاران تامین اتوبوس و واگن قطار در این جلسه حضور داشتند اما بانک مرکزی و سیستمی که باید تامین ریال کند موضوع را به نظر مقام معظم رهبری موکول کردند.


هاشمی گفت: این مسئولان گفتند تا نظر مقام معظم رهبری را اخذ نکنند، نمی‌توانند از صندوق پولی برداشته و به ریال تبدیل کنند.

 

محسن هاشمی



رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: البته حرف‌های مثبتی هم در این جلسه زده شد و گفته شد اگر همین ارز را هم بدهند و به ریال هم تغییر ندهند، مشکلی نیست.

وی ادامه داد: وزارت صنعت و معدن معتقد بودند با دلار هم می‌توانند اتوبوس‌های مورد نیاز را تامین کرد که اگر این اتفاق صورت بگیرد کار خوبی انجام خواهد شد.

هاشمی گفت: باید ریاست جمهوری این موضوع را در نامه‌ای به سمع نظر رهبری برسانند تا این موضوع ۳۰۰ میلیون دلاری محقق شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این سئوال که اخیراً خانم فائزه هاشمی سخنانی در خصوص رهبر معظم انقلاب داشتند، نظر شما در این خصوص چیست، گفت: شب پیش در مصاحبه‌ای گفتم که تضعیف رهبری به صلاح کشور نیست.

وی افزود: مرحوم آیت الله هاشمی هم سعی شان این بود که باید در داخل کشور با حضور مقام معظم رهبری و رهبری ایشان موضوعات و مشکلات کشور را حل و فصل کنیم.

هاشمی در پاسخ به این سئوال که شنیده شده بهاره آروین مرخصی گرفته اند، گفت: هنوز مرخصی ایشان به دست من نرسیده است و اگر مرخصی بخواهند بنده بررسی خواهم کرد.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه در پاسخ به پرسش خبرنگاری در خصوص فایل صوتی مصاحبه فائزه هاشمی با شبکه بی‌بی‌سی گفت: که این فایل صوتی مصاحبه مستقیم با این شبکه خبری نبوده و سخنان وی در یک مهمانی است که به نظر می‌آید ضبط شده است.

منبع: مهر

کد خبر 119689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha