اجرای طرح هوای پاک شرکت کرمان موتور در زمستان 98

پرشین خودرو: شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به عنوان نماینده خدمات پس از فروش محصولات کرمان موتور قصد دارد تا با اجرای طرح هوای پاک سهمی در رسالت اجتماعی هوای پاک داشته باشد.

به گزارش پرشین خودرو، به طور حتم آلاینده‌های زیست‌محیطی، سلامت انسان عصر حاضر را مورد هدف قرار داده است. با افزایش حجم آلودگی هوا در تهران و دیگر کلان‌شهرها که عمدتاً در فصول سرد سال به اوج خود می‌رسد، اجرای اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی به ویژه در صنعت خودرو می‌تواند به بهبود شاخص کیفیت هوا (AQI) یاری رساند.

شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به عنوان نماینده خدمات پس از فروش محصولات کرمان موتور نیز در همین راستا قصد دارد تا با اجرای "طرح هوای پاک" در این رسالت اجتماعی سهیم باشد.

کامران شاکری مدیر عامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو در خصوص جزئیات "طرح هوای پاک" عنوان نمود: طرح هوای پاک ویژه محصولات JAC از تاریخ 28 دی ماه لغایت 3 بهمن ماه 1398 با هدف کاهش مخاطرات مربوط به آلاینده‌های هوا و ارتقاء شاخص‌های سلامت برای دستیابی به هوای پاک اجرا می‌گردد.

 

طرح هوای پاک



بر همین اساس مشتریان محترم محصولات جک می‌توانند در تاریخ اعلام شده با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز کرمان موتور در سراسر کشور و انجام سرویس‌ ویژه "طرح هوای پاک" مشمول تخفیف 20 درصدی قطعات یدکی و اجرت گردند.

سرویس ویژه طرح هوای پاک شامل تخفیف در قطعات و اجرت "تعویض فیلتر هوای اتاق" ، "تعویض فیلتر هوا" ،"تعویض روغن موتور" ، "تعویض فیلتر روغن" و " تعویض فیلتر بنزین" می‌باشد.

شاکری ضمن تاکید بر اهمیت مراجعه مشتریان صرفاً به نمایندگی‌های مجاز کرمان موتور به دلیل استفاده از قطعات با کیفیت و استاندارد اضافه کرد: به منظور اجرای مطلوب طرح مذکور ، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت ارسال قطعات مورد نیاز به نمایندگی‌های تمامی استان‌ها از چندین ماه گذشته انجام شده است.

وی در ادامه اعلام کرد: با وجود تکنسین‌های مجرب و آموزش دیده و تجهیزات استاندارد در نمایندگی‌های مجاز ، مشتریان محترم از کیفیت خدمات پس از فروش اطمینان خاطر داشته باشند.

همچنین به منظور اطلاع از صحت فاکتور قطعات و خدمات می‌توانند به وب سایت WWW.BAMKHODRO.COM مراجعه نمایند.

در پایان شاکری ابراز امیدواری نمود که شرکت خدمات و تجارت بم خودرو بتواند با اجرای طرح هوای پاک، هر چند اندک آرزوی دیدن آسمان آبی را برای هموطنان ایران عزیزمان در این روزها به واقعیت تبدیل نماید. برای سلامتی فرزندانمان باید همواره تلاش کنیم.

کد خبر 119721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha