کد خبر 119728
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
مرسدس بنز از رقبای هموطن پیشی گرفت

پرشین خودرو: باتوجه به میزان فروش جهانی خودروسازان آلمانی، می توانیم برتری کمپانی خودروسازی مرسدس بنز نسبت به دو رقیب هموطن خود یعنی آئودی و بی ام و را شاهد باشیم.

به گزارش پرشین خودرو، در اوایل این هفته، کمپانی خودروسازی "بی ام و" خود را به عنوان موفق ترین تولید کننده وسایل نقلیه لوکس در بازار ایالات متحده آمریکا با آمار فروش 324 هزار و 826 دستگاهی معرفی کرد، اما با نگاهی به آمار فروش جهانی خودروسازان آلمانی، باید اعتراف کرد که شرکت خودروسازی "بی ام و" موفق به مغلوب کردن رقیب اصلی و همیشگی خود یعنی مرسدس بنز نشده است.

در مجموع، کمپانی خودروسازی "بی ام و" موفق به فروش 2.17 میلیون خودروی مختلف در سراسر جهان شده است، با این وجود کمپانی خودروسازی مرسدس بنز آمار فروش بهتری داشته و موفق به فروش 2.34 میلیون خودرو به مشتریان خود در سراسر جهان شده است تا با اختلاف نسبتا خوبی نسبت به رقیب همیشگی خود در آمار فروش جهانی قرار گیرد، این درحالیست که شرکت خودروسازی آئودی به عنوان رقیب دیگر مرسدس بنز و بی ام و، در سال گذشته تنها موفق به فروش 1.85 میلیون خودرو در سراسر جهان شده است.

مرسدس بنز می گوید که محصولات شاسی بلند و همچنین سدان های این شرکت در کشورهای آلمان، چین و ایالات متحده آمریکا بیشترین تقاضای خرید را داشته است و در سال گذشته میلادی، میزان فروش این شرکت در کشور چین حدود 6.2 درصد افزایش پیدا کرده و شرایط به گونه ای توصیف شده که مرسدس بنز برای هرماه بیشتر از 700 مدل خودروی "میباخ" ثبت سفارش داشته است.

با احتساب 2019، کمپانی خودروسازی مرسدس بنز برای نهمین سال پیاپی است که در بازارهای جهانی موفق به فروش بیشتر محصولات خود نسبت به دو شرکت "آئودی" و "بی ام و" می شود تا همچنان تولید کننده شماره یک محصولات لوکس در جهان باشد. بهترین زمان فروش محصولات مرسدس بنز در سال 2019 میلادی، از ماه اکتبر تا ماه دسامبر گزارش شده است که این خودروساز آلمانی موفق به فروش دقیق 614 هزار و 319 خودرو در جهان شده که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته با رشد فروش 3.2 درصدی همراه بوده است.

گفتنی است که شرکت خودروسازی مرسدس بنز در کشورهای مختلفی همچون آلمان، انگلستان، فرانسه، اسپانیا، بلژیک، سوئیس، لهستان، پرتغال، کره جنوبی، ژاپن، استرالیا، تایلند، ویتنام، سنگاپور، کانادا و همچنین آفریقای جنوبی، رهبری فروش خودروهای لوکس را در دست دارد.

کد خبر 119728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha