نسخه نهایی شاسی بلند جنسیس GV80 معرفی شد

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی جنسیس پس از انتشار هفته ها تیزر مختلف، در نهایت اولین خودروی شاسی بلند خود را با نام GV80 معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در سال 2017 میلادی و با معرفی یک خودروی شاسی بلند کانسپت، جنسیس برنامه ریزی و چشم انداز خود را برای تولید و عرضه یک خودروی شاسی بلند به مشتریان نشان داد، اما حالا این خودرو به واقعیت تبدیل شده و چندی پیش به طور رسمی از سوی شرکت خودروسازی "جنسیس" با نام GV80 در کشور کره جنوبی معرفی شد و در کمال تعجب، این خودروی شاسی بلند بسیاری از ویژگی های نسخه کانسپت را به نسخه نهایی آورده است تا به مفهوم و چشم انداز شرکت خود وفادار باشد که می توانید جزییات طراحی آن را در گالری تصاویر شاهد باشید.

 

جنسیس



ولی با ورود به داخل کابین می توانیم فضای کاملا لوکس و جذابی را ببینیم که سراسر در روکش های چرمی پیچیده شده و از کنسول مرکزی دیجیتال مجهز به یک صفحه نمایشگر عریض 14.5 اینچی در قسمت بالای داشبورد و جدا از کنسول مرکزی سود می برد. علاوه بر این، شاسی بلند جنسیس GV80 از تکنولوژی جدید کمپانی خودروسازی هیوندای در راستای کنترل و کاهش نویز جاده استفاده می کند که با دریافت و آنالیز امواج دریافتی، موج صوتی مخالف به داخل کابین ارسال کرده و به کاهش سروصدای جاده در داخل کابین کمک می کند.

 

جنسیس



در بازار کره جنوبی، امکان خرید شاسی بلند جنسیس GV80 با موتور 3 لیتری شش سیلندر توربودیزل وجود دارد که خروجی قدرت آن برابر با 274 اسب بخار بوده و در حداکثر توانایی خود می تواند خروجی گشتاور 589 نیوتن متری داشته باشد که از طریق جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک دریافت شده و به چرخ ها ارسال می شود.

 

جنسیس



علاوه بر این، شرکت خودروسازی جنسیس به موتور بنزینی توربوشارژر چهار سیلندر 2.5 لیتری و همچنین موتور شش سیلندر توربوشارژر 3.5 لیتری اشاره می کند که نسخه چهار سیلندر 2.5 لیتری آن قادر به تولید 300 اسب بخار قدرت و چیزی حدود 422 نیوتن متر گشتاور بوده و نسخه شش سیلندر 3.5 لیتری آن می تواند خروجی قدرت 375 اسب بخاری در کنار گشتاور 530 نیوتن متری داشته باشد که به صورت استاندارد، نیروی هر دو پیشرانه به چرخ های عقب ارسال خواهد شد، اما مشتریان امکان سفارش این خودرو به صورت چهارچرخ محرک را خواهند داشت.

 

جنسیس



جنسیس GV80 از همین ماه در کشور کره جنوبی عرضه خواهد شد، اما هنوز زمان دقیقی برای عرضه این خودرو در سایر بازارهای جهانی مشخص نشده است.
 

کد خبر 119741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha