کد خبر 11983
۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۱
نرخ آرم طرح ترافیک موقت چقدر است؟

پرشین خودرو: معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از کاهش 3 درصدی تخلفات در مبادی ورودی محدوده طرح ترافیک خبر داد و گفت: هم اکنون قیمت آرم ترافیک روزانه ۱۲هزار و آرم‌های هفتگی ۷۲ هزارتومان است.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از همشهری آنلاین، وحید نوروزی با بیان اینکه 10هزار فقره طرح ترافیک روزانه سهمیه سال 91 است، افزود: خرید آرم‌های روزانه طرح ترافیک در سال جاری بالغ بر 50 درصد رشد داشته است. به گفته نوروزی هم اکنون ‌روزانه بالغ بر چهار هزار فقره آرم طرح ترافیک روزانه در شهر تهران به فروش می‌رسد که حدود هزار فقره از این دست آرم ها از طریق سایت TEHRAN. IR توسط متقاضیان خریداری می شود و بقیه آرم‌ها نیز از طریق عواملی که در ورودی طرح ترافیک مستقر هستند، توزیع می‌شود. معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پرداختن به اینکه فروش آرم طرح ترافیک روزانه در هفته گذشته در مقایسه با هفته قبل تر از آن تا ۱۰ درصد افزایش داشته است، تاکید کرد: فروش و تقاضای استفاده از طرح ترافیک روزانه در خردادماه امسال نسبت به روزهای نخست سال جاری نیز حدود 50 درصد افزایش داشته است. نوروزی با بیان اینکه تقاضا برای دریافت طرح ترافیک هفتگی نسبت به طرح های روزانه کمتر است، گفت: شهروندان بیشتر به دریافت آرم روزانه تمایل دارند. البته ما هم خود به فروش آرم ترافیک روزانه تمایل داریم و امیدواریم با ادامه این روند تقاضای دریافت آرم های ترافیک سالانه روندی کاهشی داشته باشد. به گفته معاون اجرایی سازمان حمل ونقل و ترافیک هم اکنون قیمت آرم ترافیک روزانه ۱۲هزار و آرم های هفتگی ۷۲ هزارتومان است. این در حالی است که جریمه ورود غیرمجاز به محدوده طرح ترافیک ساعتی 20هزار تومان است. از این رو استقبال از طرح روزانه بیشتر شده است. نوروزی همچنین تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون با فروش آرم های ترافیک روزانه میزان تخلفات در مبادی ورود به محدوده طرح ترافیک 3 درصد کاهش یافته است. وی ادامه داد: هم‌اکنون 104 معبر شهر تهران در محدوده طرح ترافیک با حدود 300 دستگاه دوربین کنترل می‌شود که خودروهای متخلف در این محدوده به ازای هر ساعت ورود 20 هزار تومان جریمه می‌شوند.
کد خبر 11983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
    0 0
    با سلام اگه جلوگیری از ورود خودروهای شخصی به محدوده طرح ترافیک به منظور کنترل آلودگی هوا یا ترافیک صورت میگیرد پس فروش طرح روزانه یا هفتگی چه توجیهی بغیر از کسب درامد برای دولت دارد؟