مسئولین جوابگوی توقف پروژه راه آهن آستارا–آستارا باشند

پرشین خودرو: نماینده مردم آستارا با انتقاد از وضعیت به وجود آمده در خصوص پروژه راه آهن آستارا – آستارا گفت: توقف پروژه راه آهن آستارا – آستارا متوجه وزارت راه و سازی است.

به گزارش پرشین خودرو، ولی داداشی در خصوص روند پروژه راه آهن آستارا - آستارا گفت: در این خصوص می بایست که وزارت راه و شهر سازی، شرکت ساخت و توسعه و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و تمامی عوامل مشترک در پروژه آستارا – آستارا به دلیل کوتاهی های به عمل آمده برای تکمیل این پروژه جوابگوی مردم شریف آستارا و ملت شریف ایران باشند.

 

راه آهن


نماینده مردم آستارا در مجلس شوری اسلامی ادامه داد: قرارداد پروژه راه آهن آستارا – آستارا در سال 95 میان دو رییس جمهور ایران و جمهوری آذربایجان منعقد شد که متاسفانه در سال های اخیر به دلیل کم کاری های صورت گرفته توسط وزارت راه و شهر سازی و تعطیل کردن این پروژه و سوء استفاده های طرف آذربایجانی، شکایتی در این خصوص خدمت کمیسیون اصل نودم مجلس ارائه شد تا مسئولان مربوطه پاسخگوی اقدامات خود در این خصوص باشند.


نایب رییس کمیسیون اصل نود قانون اساسی در مجلس بیان کرد: متاسفانه طرف آذربایجانی در حال سوء استفاده از این پروژه می باشد که بالغ بر 62 میلیون دلار سرمایه گذاری است، بنابراین درخواست رسیدگی به این موضوع مطرح شده تا بتوان از اینگونه سوء استفاده ها و هم چنین کم کاری های مسئولان مربوطه جلوگیری شود.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

کد خبر 119833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha